Το τηλεσκοπικό πιρούνι αν και κάπως σκληρό σε ρύθμιση αποσβαίνει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Ο δίσκος των 320χιλ με την δαγκάνα της Bybre κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους, αν και υστερούν σε προοδευτικότητα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Δεν προβληματίζει πουθενά

    Το πλαίσιο είναι περιμετρικό δύο δοκών και συμβάλει στην ακαμψία του μοντέλου. Θυμίζει τα αλουμινένια πλαίσια με παρόμοια διάταξη, όμως σε αυτή την περίπτωση είναι ατσάλινο. Οι αναρτήσεις είναι εξοπλισμένες με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ με διπλό ελατήριο και δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης, πίσω.  Στα φρένα, τον μπροστινό δίσκο των 320 χιλιοστών δαγκώνει μια δαγκάνα της Bybre, ενώ πίσω συναντάμε ένα δίσκο 230 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS λειτουργεί υποδειγματικά σε όλες τις συνθήκες, χωρίς άσκοπη και ενοχλητική παρουσία. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι διαμέτρου 17 ιντσών και αγκαλιάζονται από ελαστικά διάστασης 110/70 και 150/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • kωστας

      Η φωνή της λογικής λέει να τσοντάρεις αλλα 700 ευρώ και να πάρεις το DUKE πρώτης γενιάς που πωλείται σε στοκ.Και καλύτερο μηχανάκι είναι και μεταπώληση καλύτερη θα έχει.

        20
    • Kωστας Σ

      Πολυ ωραία μηχανή αλλά όταν στην Ινδία η ιδια πουλιέται σχεδον κατω από 2000ε εδώ γιατί πρέπει να την πληρώσουμε στα διπλάσια;;Νταξει δεν ειπα να την πουλησουν και δω 2000 αλλα στα 3000 θα ηταν μια χαρα και για τους εισαγωγείς και για μας αφου θα πουλούσε τρελά.

        71