Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

Test: BMW R 1250 GS Adventure

BMW R 1250 GS Adventure: Υποψήφιο για Best Moto 2020

Tο νέο BMW R1250GS Adventure ενσωμάτωσε τον νέο boxer των 1.250 κυβικών, διατηρώντας παράλληλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το έχουν ανάγει στην πιο πολυπόθητη μοτοσικλέτα περιπέτειας.

BMW R1250GS Adventure 2019
Τιμή:
19.900 ευρώ (βασική έκδοση) / 25.350 ευρώ (έκδοση δοκιμής)

Τι νέο φέρνει:
  • Tεχνολογία ShiftCam 
  • Έγχρωμη TFT οθόνη στον στάνταρ εξοπλισμό
  • Mεγαλύτερος κυβισμός και απόδοση 
+: Κινητήρας, άνεση, premium αίσθηση 
-: Δεν μπορείς να το αποχωριστείς, πληρώνεις για τα καλούδια της φουλ έκδοσης
 

Μπορεί εμφανισιακά να μην μεγάλωσε, παρέμεινε το 30λιτρο ρεζερβουάρ και οι ψηλότερες αναρτήσεις, πόσο να φτάσει άλλωστε(!!), αλλά ο κυβισμός και η ιπποδύναμη αυξήθηκαν. Υπερβολή; Καθόλου, ειδικά από τη στιγμή που το BMW R1250GS Adventure κερδίζει συνεχώς έδαφος έναντι του μικρότερου αδερφού του, λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ και κατά συνέπεια μεγαλύτερης αυτονομίας. Την ώρα που οι υποψήφιοι αγοραστές δείχνουν να αδιαφορούν για τα επιπλέον κιλά, το νέο αναβαθμισμένο μοτέρ διαχειρίζεται καλύτερα το εξτρά βάρος, ειδικότερα όταν η μοτοσικλέτα έχει πλήρες φορτίο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιώργος

    Τι σημαίνει αμάν με τα μεγάλα BMW . Οποίος θέλει παίρνει μεγάλο οποίος θέλει μικρό. Στη Γαλλία παίρνουν σκούτερ και στην Αμερική Harley , στην Ασία παπιά, στην Ελλάδα φίλε μου μεγάλα BMW , η TDM .......τόσο απλά.

      30
  • Konstantinos

    Ημαρτον με τα μεγαλα bmw..χωρισ κάτι ιδιαίτερο κανουν πωλησεισ.αλλα τέτοιοι είμαστε.βγαζαμε το tdm πρωτη μηχανη οταν στη Γαλλια δεν ηταν ουτε στην 10αδα...ημαρτον

      24
  • Κωστας Πεττας

    Βαρυ, υπερτιμημενο, αλλαζονικο, πανακριβο και γελοιο. Γερμανικο με λιγα λογια.

      20
  • Καπετάνιος

    Αξίζει κάθε σεντς αν σου πούνε διάλεξε μία μηχανή να γυρίσεις όλο τον κόσμο νομίζω ότι μόνο αυτή θα διαλέγαμε

      8
  • Τασος Π.

    Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει. Είχα πολλές και με όλες έκανα ΠΟΛΛΛΛΑ χιλιόμετρα. είχα και το 1200 2018, τώρα όμως που πήγα στο 1250 απλά είπα ο ρε φίλεεεεε... παιδιά το μόνο που έλειπε στο "παλιό" 1200 ήταν ο κινητήρας. Το 1250 βλέπει τον κόσμο αλλιώς, βλέπει τα σημάδια να φτάνουν πιο γρήγορα, βλέπει τον μπροστινό τροχό να απογειώνεται πανεύκολα, και βλέπει και περνάει μηχανάκια με περισσότερα άλογα πίσω του. Ναι το σερβις είναι πιο ακριβό, ναι είναι πιο ακριβό σα μοτοσυκλέτα ναι ναι ναι αλλά είναι GSA... και αυτό δε θα μπορέσει να το πει άλλη μοτοσικλέτα και αν δεν αγοράσει κάποιος ενα gs δε μπορεί να καταλάβει γιατί είναι συνέχεια πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως ακόμα και στην Ελλάδα της κρίσης. ;)

      5
  • Γιάννης

    Η gs σαν μηχανή είναι πολύ καλή. Δε χωρά αμφιβολία. Απλά για Ελλάδα τιμολογιακα η αγορά και χρήση της είναι για γελια (και για κλάματα). Σε σχέση με έναν Γερμανό μισθολογικά είναι σαν να την αγοράζει 75.000€. Σαν προϊόν, όπως και με πολλά άλλα αγαθά στην Ελλάδα έχει αποκτήσει πλέον στοιχεία status, επίδειξης και λοιπων συμπλεγμάτων γενικότερα εξαιτίας της φτωχειας μας. Συμπερασματικά αν δεν το φυσάς ΜΗΝ την πάρεις !

      3
  • terry

    Τα πανακριβα και απαγορευτικα service αξιζει να τα αναφερουμε για ευνόητους λόγους καλη μου αναγνωστες (stay away from BMW for your own good)

      2