To πιρούνι έχει όσο σκληρή λειτουργία χρειάζεται ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση κατά την σπορ οδήγηση. Δίσκοι και δαγκάνες από την Brembo, με αποτέλεσμα εξαιρετική πέδηση.

To πιρούνι έχει όσο σκληρή λειτουργία χρειάζεται ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση κατά την σπορ οδήγηση. Δίσκοι και δαγκάνες από την Brembo, με αποτέλεσμα εξαιρετική πέδηση.

Η καρδιά του ηλεκτρονικού πίσω αμορτισέρ «Dynamic ESA», που μπορεί να μεταβάλλει προφόρτιση και αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο.

Η καρδιά του ηλεκτρονικού πίσω αμορτισέρ «Dynamic ESA», που μπορεί να μεταβάλλει προφόρτιση και αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο.

Το πίσω αμορτισέρ, στην απλή έκδοση, ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

Το πίσω αμορτισέρ, στην απλή έκδοση, ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

  • To πιρούνι έχει όσο σκληρή λειτουργία χρειάζεται ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση κατά την σπορ οδήγηση. Δίσκοι και δαγκάνες από την Brembo, με αποτέλεσμα εξαιρετική πέδηση.
  • Η καρδιά του ηλεκτρονικού πίσω αμορτισέρ «Dynamic ESA», που μπορεί να μεταβάλλει προφόρτιση και αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο.
  • Το πίσω αμορτισέρ, στην απλή έκδοση, ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Το F900R φέρει ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου «γέφυρας», που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του και συνδυάζεται με επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο. Παρά το ότι μοιράζεται την «ραχοκοκαλιά» του με το F900XR, οι ρυθμίσεις γεωμετρίας είναι διαφορετικές, με μικρότερο μεταξόνιο κατά 3 χιλιοστά, αυξημένο offset πιρουνιού και ίχνος τροχού και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων. Οι τελευταίες, αποτελούνται από ένα USD πιρούνι 43 χιλιοστών και ένα αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, που επενεργεί σε αλουμινένιο ψαλίδι. Το πιρούνι δεν φέρει ρυθμίσεις, ωστόσο είναι σωστά σεταρισμένο από το εργοστάσιο καλύπτοντας τα περισσότερα οδηγικά σενάρια με επιτυχία. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, υπάρχει το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο, ημιενεργητικό αμορτισέρ Dynamic ESA, που προσφέρει 2 χάρτες συμπεριφοράς (Road και Dynamic) και ρύθμιση προφόρτισης με ένα πλήκτρο.


Η καρδιά του ηλεκτρονικού πίσω αμορτισέρ «Dynamic ESA», που μπορεί να μεταβάλλει προφόρτιση και αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο.

Η καρδιά του ηλεκτρονικού πίσω αμορτισέρ «Dynamic ESA», που μπορεί να μεταβάλλει προφόρτιση και αποσβέσεις σε πραγματικό χρόνο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Στα φρένα, το F900R φέρει 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, με 4πίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ενώ στο πίσω μέρος ένας δίσκος 265 χιλιοστών συνεργάζεται με μονού εμβόλου δαγκάνα, και πάλι από την Brembo. Αν δεν επιλέξετε το πακέτο Riding Modes Pro με το cornering ABS, το μοντέλο φέρει το «απλό» σύστημα. Τα φρένα του F900R απέφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα στις μετρήσεις: Η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 39,3 μέτρα, είναι μία από τις καλύτερες επιδόσεις ανεξαρτήτως κατηγορίας, που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και στον σπορ χαρακτήρα του F900R.

Το πίσω αμορτισέρ, στην απλή έκδοση, ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

Το πίσω αμορτισέρ, στην απλή έκδοση, ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »