Ο ακτινωτός τροχός των 21 ιντσών πλαισιώνεται από διπίστονες δαγκάνες της Brembo με δίσκους 305 χιλιοστών και ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών. Καθόλου άσχημα!

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Ένα σκληρότερο ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου γέφυρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, αντικατέστησε την παλιά ατσάλινη σωληνωτή διάταξη. Το καινοτόμο πλαίσιο έχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και σταθερότητα. Στο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία  της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς σε 5 διαφορετικές θέσεις κατά περίπτωση. Μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. Την πέδηση μπροστά, έχουν αναλάβει δαγκάνες δύο εμβόλων της Brembo που δαγκώνουν δύο δίσκους 305 χιλιοστών, ενώ πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας δαγκώνει ένα δίσκο 265 χιλιοστών. Το ABS Pro πλαισιώνει πετυχημένα τις προσπάθειες επιβράδυνσης, καθώς ο αναβάτης μπορεί να φρενάρει και υπό κλίση χωρίς  το παραμικρό πρόβλημα. Οι ακτινωτές ζάντες των 21 και 17 ιντσών, τυλίγονται από τα tubeless ελαστικά Michelin Anakee 3 με διαστάσεις 90/90 μπροστά και 150/70 πίσω.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • THS

      Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.

        24
    • Jim

      17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες

        17