Indian Scout Bobber

    Τιμή: 15. 450 ευρώ


    Το Scout εκτός από μοντέλο ορόσημο αποτελεί την entry level πρόταση της εταιρίας για την είσοδο σου στο μαγικό κόσμο της Indian.
    Κουβαλάει στις ρόδες του τη βαριά κληρονομιά της Indian και αυτό φροντίζει να το δείχνει φέροντας φαρδιά πλατιά την επιγραφή της Αμερικάνικης εταιρίας στα πλαϊνά του  ρεζερβουάρ.  Φυσικά ξεχωρίζει η bobber αισθητική με τα φαρδιά ελαστικά, τη χαμηλωμένη πίσω ανάρτηση και τη μπροστινή θέση των ποδιών. Την εικόνα συμπληρώνει η μίνιμαλ στρογγυλή οθόνη οργάνων. Το εργονομικό τρίγωνο αποδεικνύεται ιδανικό, καθώς η άνετη σέλα και οι σωστές αποστάσεις των χεριών από το τιμόνι φέρνουν τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση. Ο συνεπιβάτης θα χρειαστεί να στριμωχτεί στο πίσω μικρό σελάκι. Το Scout αποδεικνύεται αρκετά σπιρτόζικο στο δρόμο, χάρη στους 95 ίππους και τα 10 kg-m ροπής που παράγει ο V-Twin κινητήρας  των 1133 κυβικών. Παρά την ύπαρξη διπλών αμορτισέρ, η λειτουργία τους δεν είναι τόσο σκληρή όσο θα περίμενε κανείς, απεναντίας απορροφούν αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες.  Παράλληλα φροντίζουν για την σταθερότητα και την απαιτούμενη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Το μειονέκτημα της έλλειψης προστασίας από τον αέρα κάνει και εδώ την εμφάνιση του στα πολλά χιλιόμετρα, όμως ο χαρακτήρας του συγκεκριμένου μοντέλου έτσι κι αλλιώς δεν είναι τέρμα γκάζι στην εθνική.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Διονύσης

      Καθαρά και μόνο από άποψη αισθητικής το Indian. Μπαμπάτσικο και μηχανάρα με τα όλα της. Αν όμως έπρεπε να κυκλοφορήσω με κάποιο από αυτά τα μηχανάκια στην Ελλάδα, τότε θα διάλεγα το Triumph.

        9