«Δεν προκαλεί· κερδίζει»: αυτός ο τίτλος θα μπορούσε να συνοδεύει το σχεδιασμό του JET14 EVO, το οποίο στη νέα του έκδοση έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, για να ταιριάζει με τις σύγχρονες επιταγές του design. Οι προβολείς έγιναν μικρότεροι και πιο «θυμωμένοι» και τα φλας ενσωματώθηκαν πάνω τους σε κάθετη διάταξη και μάλιστα έχουν κυλιόμενη λειτουργία ―μια premium λεπτομέρεια― ενώ η δέσμη του φωτιστικού σώματος είναι μεγάλη και «χορταστική» και σε σωστό ύψος, χωρίς να ενοχλεί τους υπόλοιπους οδηγούς. Όσον αφορά το ζελατινάκι που προστατεύει τα όργανα, αυτό κόντυνε και φάρδυνε και η μπροστινή όψη του συνόλου έγινε πιο συμπαγής, οι υπόλοιπες ακμές στο σχεδιασμό του σώματος «γλύκαναν», σαν να θέλει να δείξει την αγριάδα του μόνο από μπροστά. Ταυτόχρονα περιορίστηκε και ο όγκος του πίσω προβολέα που έχασε τα μεγάλα διάφανα πλαστικά της προηγούμενης γενιάς και έγινε πιο μαζεμένος και σικ. Εν ολίγοις φαίνεται αγριεμένο μπροστά, αλλά «μαλακώνει» όσο το μάτι πάει προς τα πίσω. Την ίδια στιγμή, όπως περιμέναμε, δεν ξεφεύγει από την υψηλή ποιότητα κατασκευής στην οποία μάς έχει συνηθίσει η SYM: τα πλαστικά έχουν γυαλιστερά και ματ φινιρίσματα και είναι συναρμολογημένα χωρίς τριγμούς. Κάθε επιφάνεια φαίνεται μελετημένη: το πάτωμα είναι σκληρό και αντιολισθητικό, οι διακόπτες γυαλισμένοι για να μη σκαλώνουν τα δάχτυλα πάνω τους και καθετί έχει την υφή που πρέπει, ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται. Η έκδοση EVO έχει κερδίσει και σχάρα μεταφοράς, στην οποία μπορεί να ενσωματωθεί οποιοδήποτε πιάτο μεταφοράς, ανοίγοντας κατά πολύ τις δυνατότητες για τοποθέτηση μπαγκαζιέρας από κάθε μάρκα ή κουτιού μεταφοράς διανομής.