Η άποψή μας

    Εκ προοιμίου η σύγκριση ανάμεσα σε δύο άρτια εξοπλισμένα μοντέλα που αποτελούν την κορωνίδα της μεγάλης κατηγορίας adventure είναι αρκετά δύσκολη. Multistrada και GS, GS και Multistrada, βρίσκονται στην πιο ώριμη φάση τους. Μπορεί σχεδιαστικά να μην διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με τους προκατόχους τους, όμως οι μεγάλες αλλαγές αφορούν  τον κινητήρα και την αύξηση του κυβισμού του. Όποιο από τα δύο και αν επιλέξεις, θα απολαύσεις εξοπλισμό, πολυτέλεια, γκάζια και οδική συμπεριφορά υψηλότατου επιπέδου. Η νέα Multistrada 1260 αποπνέει περισσότερο δυναμισμό. Εξοπλισμένη με έναν πανίσχυρο κινητήρα, κορυφαίο πλαίσιο και κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα που μπορεί να χρειαστείς, αποτελεί τον ζόρικο της παρέας, ο οποίος παρά την τουριστική του φύση, σε βάζει συνεχώς στην πρίζα να κυνηγάς ευθείες και στροφές, απαλείφοντας κάθε ίχνος ενδοιασμού, όσο υψηλές και αν είναι οι προσδοκίες σου. Το GS έχει διατηρήσει την ιδιαίτερη του ταυτότητα. Μια μοτοσικλέτα περιπέτειας που καταπίνει χιλιόμετρα και καλύπτει αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση. Ο πλήρως ανανεωμένος κινητήρας με το μεταβλητό χρονισμό, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα το νέο GS να είναι απολαυστικότερο και ακόμα πιο δυνατό. Μπορεί να μην έχει την σπορ φιλοσοφία της Multistrada, όμως ο 19άρης τροχός του εξασφαλίζει το πλεονέκτημα σε διαδρομές με χώμα. 


    ΚινητήραςBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    Τύπος4T, 2K, Boxer, 4β4K, 2K, Y/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)12541262
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)102,5 X 76106 X 71,5
    Συμπίεση (:1)12.513
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)136/7750158/9.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)14,6/625013,2/7.500
    ΤροφοδοσίαΗλ.ΨεκασμόςΗλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)2020
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)6.87.2
       
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - ΦρέναBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    ΤύποςΑτσάλινο χωροδικτύωμα με τον
    κινητήρα ως φέρον στοιχείο του
    Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / ΡυθμίσειςΤelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESAUSD 48χιλ. ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
    Διαδρομή (χλστ.)190170
    Αναρτήσεις Π / ΡυθμίσειςParalever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESAΜονό αμορτισέρ ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
    Διαδρομή (χλστ.)200170
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/305, 4Ε, ABS2Δ/330, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/276, 2Ε, ABSΔ/265, 2Ε, ABS
       
    Τροχοί - ΕλαστικάBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    Ελαστικό Ε120/70-19120/70-17
    Ελαστικό Π170/60-17190/55-17
       
    Διαστάσεις / ΒάροςBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    Μήκος (χλστ.)2207Δ/Α
    Πλάτος (χλστ.)952.5Δ/Α
    Μεταξόνιο (χλστ.)15141585
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)850/870825/845
    Βάρος (κιλά)249 (πλήρες)235
       
    ΕξοπλισμόςBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    ABS / Ρυθμ.Ν/ΝΝ/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.Ν/ΝΝ/Ν
    ΣτροφόμετροΝΝ
    ImmobilizerΝΝ
    Yπολογιστής ταξιδιούΝΝ
    Μερικός χιλιομετρητήςΝΝ
    Ένδειξη βενζίνηςΝΝ
    Δείκτης θερμοκρασίαςΝΝ
    Θερμοκρασία περιβάλλοντοςΝΝ
    Ζελατίνα / Ρυθμ.Ν/ΝΝ/Ν
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ/ΝΝ/Ν
    Πλάγιο σταντΝΝ
    Κεντρικό σταντΝΝ
    Χειρολαβές / ΣχάραΝ/ΝΝ/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/ΠΝ/ΝΝ/Ν
       
    ΜετρήσειςBMW R 1250 GSDucati Multistrada 1260 S
    0 - 50 Km/h (sec.)1.81.5
    0 - 100 Km/h (sec.)3.63.2
    60 - 120 Km/h (sec.) 4η σχέση3.54
    100 - 0 Km/h (Μέτρα)4040.1

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Κωστας

      Οι καλύτερες μηχανές άλλα και οι ακριβότερες μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιρνες ένα Varadero ένα v strom1000 με 11 χιλιάρικα τώρα βάλανε ηλεκτρονικά βοηθήματα και ανέβασαν την τιμή στα 22χιλιάρικα.

        3
    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

      ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΜW ΚΑΙ DUKATI TO KANATE ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ...ΘΕΟΥ?? ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ , ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. !!!!!

        2