Δύσκολα το ξεχωρίζει κανείς από το V-Strom 1000 πλέον αλλά και δύσκολα το μπερδεύει με οτιδήποτε άλλο. Ποιοτικότατο, τιμά την Made in Japan κατασκευή του.

    Η άποψή μας: Aξιος συνεχιστής!

    Η τρίτη γενιά του V-Strom είναι εδώ και είναι πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Η βασική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει, υπήρξε όμως βελτίωση στα σημεία με την έννοια του ότι ορισμένοι τομείς πλησίασαν πιο πολύ στη χρυσή τομή. Είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει!

    Καλύτερο από τους προκατόχους του στην πόλη και στα στροφιλίκια, πιο εύκολο από ποτέ σε καθημερινή χρήση και με ταξιδιωτικές δυνατότητες, που εξακολουθούν να είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία, παίζει χωρίς αντίπαλο όταν το ζητούμε είναι “θέλω να τα κάνω όλα”. Μοντέλα για πιο ειδική χρήση σίγουρα υπάρχουν, τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του V-Strom όμως, δεν τον αγγίζει κανείς! Σίγουρη επιλογή, λοιπόν, αποκλείεται να βγει χαμένος κανείς επιλέγοντας το! 

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά


    Κινητήρας
    Τύπος 4T, V2, Y/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 645
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81Χ62.6
    Συμπίεση (:1) 11,2
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 69,7/8.800
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,3/6.500
    Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,7
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Τύπος Δύο δοκών, αλουμίνιο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό τηλεσκοπικο πιρούνι / -
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ & ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310 ΑΒS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/260 ΑΒS
    Τροχοί - Ελαστικά
    Ελαστικό Ε 110/80-19" Bridgestone Trail Wing Radial
    Ελαστικό Π 150/70-17" Bridgestone Trail Wing Radial
    Διαστάσεις / Βάρος
    Μήκος (χλστ.) 2275
    Πλάτος (χλστ.) 835
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1560
    Ύψος σέλας (χλστ.) 830
    Βάρος (κιλά) 213
    Εξοπλισμός
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer N
    Yπολογιστής ταξιδιού O
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν
    Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Γιαννης

      Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!

        13