Aλλαξε ελαφρά η θέση οδήγησης η σέλα όμως παραμένει πολύ άνετη τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία: Το ίδιο άνετο αλλά πιο ευέλικτο!

    Όλες αυτές οι αλλαγές είχαν αντίκτυπο και στην εργονομία φυσικά. Το νέο μοντέλο, έχει σαφώς πιο λεπτή σιλουέτα σε σχέση με τους προκατόχους του, ενώ η θέση οδήγησης έχει αλλάξει ελάχιστα και αυτή, με τον οδηγό να έχει το τιμόνι λίγο πιο ψηλά και λίγο πιο κοντά του πλέον. Το ύψος της σέλας είναι ελάχιστα πιο χαμηλό, 830 από 835 χλστ., μια διαφορά που είναι αμελητέα στην πράξη, όμως το σχήμα της έχει αλλάξει προς το πιο επίπεδο,  επιτρέποντας στον οδηγό να έρθει πιο κοντά στο ρεζερβουάρ. 

    Σχετικά με το ρεζερβουάρ τώρα, η σχεδίαση του δεν έχει αλλάξει και η χωρητικότητα του παραμένει στα 20 λίτρα, ωστόσο έχουν αφαιρεθεί τα πλαστικά καλύμματα – διακοσμητικά από την βάση του, με αποτέλεσμα τα πόδια του οδηγού να το «αγκαλιάζουν» πιο εύκολα, ενώ πιο εύκολη είναι και η πρόσβαση των ποδιών κάτω, όταν στηρίζουν όρθια την μοτοσικλέτα. Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται ως «λεπτομέρειες», έχουν όμως, συνδυαστικά με άλλα πράγματα, μεγάλη επίδραση στον χειρισμό και στην αίσθηση της μοτοσικλέτας, κάτι που θα το αναλύσουμε στο οδηγικό κομμάτι.

    Σε ό,τι αφορά στην… φιλοξενία, το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Καμία γωνία που σχηματίζουν τα άκρα δεν είναι τόσο… οξεία ώστε να κουράσει, ενώ με τη νέα θέση οδήγησης, στη σέλα της μοτοσικλέτας θα βολευτούν ψηλοί αλλά και βραχύσωμοι αναβάτες. 

    Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος διατηρεί ναι μεν τον συνδυασμό αναλογικού και ψηφιακού, ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί και βασίζεται σε αυτόν του V-Strom 1000, με προσθήκη νέων ενδείξεων και πληροφοριών. Υπάρχει, επίσης, παροχή 12V DC στα αριστέρα του fairing για φόρτιση / τροφοδοσία κινητών και GPS.   Τέλος, στην… πλάστιγγα  το νέο V-Strom παρουσιάζεται κατά ένα κιλό ελαφρύτερο σε σχέση με το προηγούμενο, ζυγίζοντας 213 κιλά (έναντι 214). 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Γιαννης

      Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!

        13