Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι εύστροφος, ελαστικός στις μεσαίες στροφές και πολύ ήσυχος.

Το μοτέρ των 400 κυβικών έχει πιο άμεση απόκριση και δίνει ρέστα στις υψηλότερες στροφές και ταχύτητες.

Κινητήρες

Με τον ανταγωνισμό ισχύος να γίνεται αμείλικτος στην κατηγορία, η Piaggio έπρεπε να απαντήσει άμεσα. Για αυτό, τόσο ο 300άρης όσο και ο 400άρης κινητήρας είναι ισχυρότεροι από ποτέ και πιο εξελιγμένοι από ποτέ. Ξεκινώντας από το μοντέλο των 300 κυβικών, που επί σειρά ετών πλασάρεται στο… Top 3 της ελληνικής αγοράς, ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει πλέον 25,8 ίππους και 2,7 kgm ροπής, στις 8.000 και 6.250 στροφές αντίστοιχα, τιμές αυξημένες κατά 23% και 16% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πολλές αλλαγές, όπως ανασχεδιασμένη κεφαλή και αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύτερες βαλβίδες κατά 3 χιλιοστά, νέο σχήμα πιστονιού και σύστημα βαλβίδων με ράουλα αντί για «ποτηράκια», έχουν γίνει στον κινητήρα για αύξηση της αποδοτικότητας του, ενώ το μπεκ υψηλής πίεσης και το μπουζί ιριδίου συμβάλλουν στην καλύτερη καύση. Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τελευταίας γενιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli.

O κινητήρας των 400 κυβικών του μεγαλύτερου μοντέλου, είναι ακόμα ισχυρότερος, με απόδοση 35,4 ίππων και 3,8 kgm ροπής, στις 7.500 και 5.500 στροφές αντίστοιχα. Ο κινητήρας κάνει χρήση μιας μεγαλύτερης σε μήκος μπιέλας και ενός νέου πιστονιού, με στόχο την μείωση των κραδασμών και την πιο άνετη λειτουργία του μοτέρ στις υψηλότερες ταχύτητες.  Ακόμα, η ενσωμάτωση ενός συστήματος PCV – εξαέρωσης του στροφαλοθαλάμου, μειώνει τις απώλειες άντλησης στο εσωτερικό του κινητήρα, με κατά συνέπεια αύξηση της ισχύος ακόμα περισσότερο. Ειδοποιός διαφορά για το μοντέλο των 400 κυβικών στην εμφάνιση, ο σιγαστήρας με τις δύο απολήξεις. Τέλος, και ο κινητήρας των 400 κυβικών φέρει μπουζί ιριδίου. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR, εξοπλίζει και τα δύο μοντέλα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Πάνος

    Κάπως ακριβά και, επιτέλους, καιρός να υιοθετηθούν απ όλα τα σκούτερ τα μονά πίσω αμορτισέρ, που προσφέρουν το παραπάνω και στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά

      4