H σχεδίαση του νέου μοντέλου το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει.

Το εμπρός μέρος είναι ριζικά ανανεωμένο, πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό.

Επίσης πλήρως νέο, το πίσω μέρος με τα διπλά φωτιστικά σώματα.

Επίσης πλήρως νέο, το πίσω μέρος με τα διπλά φωτιστικά σώματα.

Η νέα εμφάνιση της εξάτμισης του μοντέλου των 300 κυβικών.

Διακρίνονται από εδώ, οι μεγάλες αλλαγές στα χειριστήρια και το τιμόνι.

Το γυαλιστερό πορτοκαλί χρώμα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις S των μοντέλων.

Η εξάτμιση του Beverly 400 δεν έχει μία, αλλά δύο απολήξεις.

Εμφάνιση-ποιότητα

Για το 2021 η οικογένεια Beverly κάνει ένα τολμηρό σχεδιαστικό βήμα, αφήνοντας πίσω την εμφανισιακή ταυτότητα που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Τo Beverly γιορτάζει λοιπόν τα 20ά του γενέθλια με ένα γενναίο redesign. Αν το θέσουμε απλά για αρχή, το Beverly εναρμονίζεται με την επίσης μεγάλη αλλαγή του Piaggio Medley, που έγινε πέρσι. Η Piaggio εξηγεί αναλυτικά τους στόχους του ανασχεδιασμού αλλά και το τι έγινε ακριβώς. Το εμπρός μέρος είναι πιο μυώδες, ενώ χαρακτηρίζεται φυσικά και από έναν ολοκαίνουργιο LED προβολέα και νέο κατακόρυφο στοιχείο με άνοιγμα σχήματος V και κυψελοειδή γρίλια στην ποδιά. Τα LED φλας έχουν σχήμα μπούμερανγκ και συμβάλλουν στην δημιουργία μιας χαρακτηριστικής «φωτεινής υπογραφής» για το Beverly. Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ: Η σχεδίαση στα πλαϊνά τμήματα τονίζει επίσης τον σπορ χαρακτήρα του Beverly, ενώ στο πίσω μέρος, συναντάμε νέα βάση πινακίδας, τοποθετημένη στο ύψος του τροχού.




Νέα είναι επίσης η σχεδίαση των τροχών, η κατασκευή της σέλας και το καπάκι της εξάτμισης, η οποία βρίσκεται στην παραδοσιακή, δεξιά θέση. Στην ουρά, συναντάμε δύο ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα με ξεκάθαρη απόσταση μεταξύ τους, ένα σχεδιαστικό στοιχείο εμπνευσμένο από τα αυτοκίνητα. Τα φωτιστικά είναι τύπου LED και φέρουν επίσης λεπτομέρειες με κυψελοειδείς γρίλιες.   Τα μοντέλα θα γίνουν διαθέσιμα στις εκδόσεις «απλή» και S: Τα πρώτα θα φέρουν χρωματισμούς σε μπλε, λευκό και γκρίζο με «θερμές» αποχρώσεις στο φινίρισμα και ανοιχτό γκρι στους τροχούς, ενώ τα S θα φέρουν ματ αποχρώσεις του ασημί, του μαύρου και μια γυαλιστερή πορτοκαλί, με μαύρη σέλα και σκούρο γκρι στους τροχούς.

Όπως η Piaggio επισημαίνει, στόχος της νέας σχεδίασης είναι να τονιστεί η δυναμική πλευρά του Beverly αλλά και του αναβάτη του, με το μοντέλο να ενσωματώνει στοιχεία από μοτοσυκλέτες σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ. Μάλιστα, η εταιρεία δεν περιορίζει αυτή την «μετουσίωση» μόνο στην εμφάνιση, αφού μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει και σε άλλα σημεία του .

Η γενναία σχεδιαστική «εξέλιξη» του Beverly συνοδεύεται από την διατήρηση, σε κάθε περίπτωση, του υψηλού ποιοτικού επιπέδου του μοντέλου. Παρατηρώντας το σχολαστικά, συμπεραίνει κανείς ότι τα υλικά, τα διάφορα τμήματα και η συναρμολόγηση τους ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το φινίρισμα έχει δεχθεί την κλασική «ιταλική» προσοχή χωρίς λαβή για παράπονα. Ποιοτικές κρίνονται οι βαφές του μοντέλου στα διάφορα σημεία του, ενώ η απουσία «παραφωνιών» στην συναρμολόγηση είναι εμφανής. 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Πάνος

    Κάπως ακριβά και, επιτέλους, καιρός να υιοθετηθούν απ όλα τα σκούτερ τα μονά πίσω αμορτισέρ, που προσφέρουν το παραπάνω και στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά

      4