Peugeot: «Ανασταίνει» τον δίχρονο και με Euro 4!

Με νέο κινητήρα στα 50 κυβικά που συμφωνεί με τα Euro 4, θα εξοπλίζει η Peugeot αρκετά από τα scooters της… Όσοι πιστοί προσέλθετε!

Μα γίνεται να κάνει τόσους… κύκλους η βιομηχανία μοτοσυκλέτας; Ο δίχρονος κινητήρας ακόμα δείχνει σημάδια ζωής; Πολύ πιθανόν, καθώς η Peugeot αποφάσισε να παρουσιάσει μια νέα μονάδα στα 50 κυβικά, με την οποία θα εξοπλίσει 5 μοντέλα της γκάμας της. Θα μας πείτε, δίχρονος κινητήρας εν μέσω Euro4 και στην αυγή του Euro5; Ναι, κι όμως!

Ο νέος κινητήρας της Peugeot έχει χωρητικότητα 50 κυβικά και φέρει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, το οποίο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Continental. Η εταιρεία κάνει λόγο για μείωση της κατανάλωσης κατά περίπου 20% σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα, στα 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ακόμη, μειωμένη κατά 50% είναι η κατανάλωση λαδιού λίπανσης, που στην περίπτωση του δίχρονου κινητήρα είναι η πιο σημαντική πηγή ρύπων.

Ο νέος κινητήρας έχει και άλλα εξαρτήματα αιχμής: Ο αλουμινένιος κύλινδρος έχει επίστρωση Nikasil και το πιστόνι είναι της Mahle, γνωστής για τα κορυφαία αγωνιστικά πιστόνια της. Το έμβολο έχει επίστρωση γραφίτη, κάτι που θα μειώνει κι άλλο την τριβή στο εσωτερικό του κινητήρα κάνοντάς τον πιο αποδοτικό.

Για το 2019, η Peugeot αναμένεται να εξοπλίσει 5 μοντέλα με τον νέο δίχρονο κινητήρα: Τα Speedfight, Kisbee, Streetzone, Citystar και Django. Περιμένουμε και περισσότερες πληροφορίες…