Ο Ανδρέας Παργινός στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας

Ένας από τους κορυφαίους Έλληνες αναβάτες βρέθηκε στην πίστα του Mugello για να αγωνιστεί στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Ιταλίας και να αποκτήσει πολύτιμη αγωνιστική εμπειρία.

Το να βγεις εκτός συνόρων και να λάβεις μέρος σε έναν αγώνα του εξωτερικού απαιτεί πολύ καλή οργάνωση, προσεκτικό σχεδιασμό και φυσικά έχει μεγάλο κόστος. Τα εμπόδια αυτά όμως, δεν ήταν αρκετά ώστε να εμποδίσουν τον Ανδρέα Παργινό και την ομάδα του να ταξιδέψουν οδικώς μέχρι το Mugello της Ιταλίας προκειμένου να λάβουν μέρος σε αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών. Το επίπεδο του ανταγωνισμού στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα βρίσκεται πολύ ψηλά και αυτό δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στην προσπάθεια του Ανδρέα. Περισσότεροι από 250 αναβάτες σε όλες τις κατηγορίες βρέθηκαν στην πίστα προκειμένου να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο. Ο Ανδρέας δεν είχε καθόλου εύκολη δουλειά καθώς δεν αγωνίστηκε με τη δική του Aprilia, αλλά με μοτοσυκλέτα της Yamaha που του παραχώρησε ο Ανδρέας Λεφέβρ. Δυστυχώς, ένα μηχανικό πρόβλημα δεν του επέτρεψε να φέρει αποτελέσματα αντίστοιχα των ικανοτήτων του, αλλά η εμπειρία που απέκτησε ήταν ανεκτίμητη. Το κόστος και ο χρόνος που δαπανήθηκαν άξιζε και με το παραπάνω, αφού ήταν μια επένδυση που θα βοηθήσει τα μέγιστα στο Ελληνικό πρωτάθλημα.



Ο Ανδρέας Παργινός μπήκε στον χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας το 1994 ξεκινώντας από τον χώρο του dragster, ενώ ένα χρόνο αργότερα συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα ταχύτητας με ένα νορμάλ Honda NSR στην κατηγορία SS400 και μάλιστα κατέκτησε δυο συνεχόμενα πρωταθλήματα το `95 και το `96. Το 1998 κατέκτησε τη δεύτερη θέση του ενιαίου πρωταθλήματος που οργάνωνε η Aprilia, με τον τίτλο να κρίνεται στην τελευταία στροφή. Η επόμενη χρονιά ήταν ορόσημο καθώς αποφάσισε να αγωνιστεί όχι μόνο στο Aprilia Challenge, αλλά και στην κατηγορία SS400. Το αποτέλεσμα ήταν να κλείσει τη χρονιά έχοντας κατακτήσει τους τίτλους και στις δυο διοργανώσεις. Κάπου εκεί έγινε ξεκάθαρο ότι οι Ελληνικοί αγώνες είχαν αποκτήσει ένα μεγάλο ταλέντο και αυτό επιβεβαιώθηκε την επόμενη χρονιά όταν κατέκτησε ξανά το πρωτάθλημα της SS400. Οι κανονισμοί δεν του επέτρεπαν τότε να αγωνιστεί και στο Aprilia Challenge.



Την περίοδο 2001 με 2004 έλαβε μέρος μόνο αποσπασματικά σε αγώνες καθώς επαγγελματικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν κάτι καλύτερο. Όμως, το 2005 επέστρεψε δυναμικά κατακτώντας τον τίτλο στα 250 Racing, ενώ το ίδιο έκανε και την επόμενη χρονιά. Το 2008 αποκτά μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα και σαρώνει το πρωτάθλημα κερδίζοντας πέντε από τους έξι αγώνες. Δυστυχώς, ο θρίαμβος δεν επαναλήφθηκε, καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα στον τελευταίο αγώνα του 2009, ήταν η αιτία να χάσει το πρωτάθλημα.



Από τότε ο Ανδρέας Παργινός συνεχίζει να δείχνει το ταλέντο, το πάθος και τις δυνατότητές του και η φετινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση. Κατάφερε να τερματίσει σε όλους τους αγώνες μέσα στην πρώτη τετράδα και να συγκεντρώσει συνολικά 95 βαθμούς, κάτι που τον έφερε στην δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης.