Νέο Aprilia RSV4 X

Μια νέα, πολύ ιδιαίτερη έκδοση της Aprilia RSV4, η οποία εορτάζει τα 10 χρόνια παρουσίας του μοντέλου στο παγκόσμιο προσκήνιο. Πως σας φαίνεται;

Πόσο... limited edition αντέχετε; Ακολουθώντας με την σειρά της, μια μόδα που έγινε πανάκεια παγκοσμίως, η Aprilia παρουσίασε την νέα RSV4 X, σε ειδική της εκδήλωση που έγινε στην πίστα του Mugello. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε για να γιορτάσει τα 10 χρόνια, από την πρώτη παρουσίαση της RSV4, η οποία αναδείχθηκε σε μια από τις πιο πετυχημένες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας –που πολλοί θεωρούν ως σημείο αναφοράς.

Μόνο 10 κομμάτια της RSV4X θα γίνουν –ή να τολμήσουμε να πούμε, έγιναν- διαθέσιμα, και μάλιστα σε μία τιμή που... δεν ξανάγινε για τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα, μόλις στα 39.900 ευρώ!

Η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί σημαντικές διεργασίες ελάφρυνσης, καθώς η εταιρεία δηλώνει ότι η RSV4 X ζυγίζει μόλις 165 κιλά στεγνή. Η τετρακύλινδρη καρδιά της «χτυπά» με περισσότερους από ποτέ ίππους στην ιστορία του μοντέλου, αποδίδοντας 225 άλογα. Για τον έλεγχο του κινητήρα επιστρατεύεται φυσικά ride by wire σύστημα με πολλαπλούς χάρτες απόδοσης και την σουίτα ηλεκτρονικών APRC.

Στον κινητήρα, χρησιμοποιείται ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων με την ονομασία ANN –Aprilia No Neutral, το οποίο μετακινεί την θέση της νεκράς κάτω από την 1η, αντί για ανάμεσα στις 1η και 2α. Με αυτό τον τρόπο η Aprilia εξαφανίζει την πιθανότητα χαμένης αλλαγής μεταξύ 1ης και 2ας χρησιμοποιώντας ένα σύστημα, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στους αγώνες. Με μια απλή αντιστροφή του μοχλού, το σύστημα λειτουργεί όπως ακριβώς και στις μοτοσυκλέτες των MotoGP.

Για να γίνει εφικτή η απόδοση των 225 ίππων, ένα νέο φίλτρο αέρα Sprintfilter χρησιμοποιείται, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία του Noale, είναι το φίλτρο με την μεγαλύτερη διαπερατότητα στην αγορά και χρησιμοποιείται από την ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Παράλληλα, μια εξάτμιση από την Akrapovic είναι φτιαγμένη από τιτάνιο και ανθρακονήματα και φροντίζει την καλύτερη δυνατή εκπνοή του 4κύλινδρου μοτέρ.
Το πλαίσιο παραμένει όμοιο, ενώ νέοι είναι οι τροχοί του μοντέλου, από την Marchesini, οι οποίοι είναι φτιαγμένοι από σφυρήλατο μαγνήσιο. Τα φρένα παρέχει η Brembo, με το νέο της σύστημα GP4-MS το οποίο περιλαμβάνει νέους δίσκους από ατσάλι και νέα ακτινική αντλία 19x16. Τα ελαστικά προέρχονται από την Pirelli.

Η μοτοσυκλέτα θα γινόταν διαθέσιμη, μέσα από την ειδική πλατφόρμα της εταιρείας για το μοντέλο αυτό, που μπορείτε να την δείτε κάνοντας κλικ εδώ. Εμείς την επισκεφθήκαμε και δεν βρήκαμε κάπου το μοντέλο, η αλήθεια είναι, πράγμα που μας δείχνει ότι έκανε φτερά, εν ριπή οφθαλμού...