H MV Agusta «La Rouge»

H MV Agusta «La Rouge»

H MV Agusta «La Rouge»

H MV Agusta «La Rouge»

H MV Agusta «La Rouge»

H MV Agusta «La Rouge»

Νέα MV Agusta «La Rouge»

Αποτέλεσμα της συνεργασίας της MV Agusta με την ελβετική αντιπροσωπεία Tricana Motorcycles, η La Rouge είναι μια παθιασμένη custom μοτοσυκλέτα-έργο τέχνης.

Η ελβετική αντιπροσωπεία Tricana, εκτός από το ότι εμπορεύεται MV Agusta μοτοσυκλέτες, αρέσκεται και στην περιστασιακή δημιουργία ενός μοναδικού μοντέλου. Και, όταν συνδυάζεις το πάθος ενός επικεφαλή καταστήματος για την μοτοσυκλέτα, με μερικές από τις ομορφότερες δίτροχες θεές του πλανήτη, μόνο θαύματα μπορούν να συμβούν. Όπως σε αυτή την περίπτωση, με την νέα «La Rouge».

Η custom δουλειά αυτή ζητήθηκε από έναν πελάτη, ο οποίος διέθεσε μια F3 675 του 2013, με την επιθυμία να «μετατραπεί σε café racer». Η μοτοσυκλέτα είχε χρησιμοποιηθεί ως «εργαλείο» πίστας, άρα δεν είχε πολλά χιλιόμετρα και οι ιδέες του Jonathan Natario, επικεφαλή της Tricana, πήραν γρήγορα σχήμα στο μυαλό του.

Αρχικά, το στοκ fairing πήρε… πόδι, μαζί με τα πλαστικά της ουράς και το υποπλαίσιο. Τα κομμάτια που τα αντικατέστησαν, φτιάχτηκαν «από το μηδέν», με έμπνευση από την σχεδίαση των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της δεκαετίας του 70 και αρκετά σύγχρονα στοιχεία. Το εμπρός φωτιστικό σώμα προήλθε από μία Turismo Veloce, ενώ το πίσω LED φανάρι είχε ως δότη μία Brutale 800. H καρίνα είναι μια custom fiberglass κατασκευή που ενοποιείται με τις σχεδιαστικές γραμμές του κοστουμιού της La Rouge, ενώ η σέλα είναι φυσικά χειροποίητη από δέρμα suede.

Αρκετές ήταν και οι μηχανολογικές αλλαγές που έγιναν στο μοντέλο: Το Ram Air αφαιρέθηκε από αυτό, αλλά ο Natario τοποθέτησε αγωνιστικά φίλτρα αέρα της MWR, μαζί με μία ειδική εξάτμιση από την HP Corse. Φυσικά, το remapping του εγκεφάλου ήταν απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του κινητήρα, όπερ και εγένετο, ενώ η La Rouge εξοπλίστηκε και με Quickshifter 2 κατευθύνσεων.

Παράλληλα, στην μοτοσυκλέτα τοποθετήθηκαν νέες δαγκάνες φρένων της Brembo με νέα σωληνάκια, μια ζελατίνα από την F4 και οι τροχοί της Dragster RR, ενώ πολλά μέρη όπως οι μανέτες είναι από CNC αλουμίνιο. Στο κόκπιτ, η La Rouge απέκτησε μια νέα οθόνη ενδείξεων, τεχνολογίας TFT και έγχρωμη. Με τις αποχρώσεις του μαύρου και του κόκκινου να κυριαρχούν σε μια διαχρονική διχρωμία, η La Rouge είναι πραγματικά ένα έργο τέχνης.
 

  • BBB

    Μόλις μου χάλασε η ημέρα λόγω συνδρόμου στέρησης... αυτή ή Superveloce? Superveloce ή αυτή? αυτή? Superveloce? Superve… ΑΑΑΑΑΑ!