Mugen: 2 νέα ηλεκτρικά αγωνιστικά

Τις δύο νέες αγωνιστικές χώματος και δρόμου, κινούμενες με την δύναμη των ηλεκτρονίων, επέδειξε η Mugen στο σαλόνι του Τόκιο. Δείτε περισσότερα.

Η Ιαπωνική Mugen, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από μερικές από τις καλύτερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες  και όχι μόνο, παρουσίασε στο σαλόνι του Τόκιο 2 νέα μοντέλα για χρήση στις πίστες. Πρόκειται για την αγωνιστική δρόμου Shinden Hachi και την μοτοσυκλέτα χώματος E.Rex, που επιδεικνύουν το επίπεδο εξέλιξης που έχει η εταιρεία στον χώρο.

Η Shinden Hachi είναι η όγδοη αγωνιστική μοτοσυκλέτα δρόμου, που η Mugen κατασκευάζει (Hachi σημαίνει οκτώ στα Ιαπωνικά) και θα συμμετέχει στον αγώνα Zero του ΤΤ, με αναβάτες τους John McGuinness και Michael Rutter. Πρόκειται για τον διάδοχο της Shinden Nana, που έτρεξε στον ίδιο αγώνα πέρσι και δεν έχει αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά της, ωστόσο φαίνεται πως έχει επανασχεδιαστεί –και- αεροδυναμικά. Σημείο-κλειδί στα νέα fairing του μοντέλου, τα «trailing edges», τα «δοντάκια» που διακρίνονται και προκαλούν μικροστροβιλισμούς συγκεκριμένης έντασης και τοποθεσίας, βελτιώνοντας την απόδοση. Κατά τα άλλα, ο ηλεκτροκινητήρας της Hachi θα αποδίδει 163 ίππους και 21,4 kgm ροπής, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 240 κιλά.



Το ενδιαφέρον τράβηξε επίσης και η E.Rex, μια αγωνιστική χώματος που παρουσιάστηκε παράλληλα με την Hachi. Το μοντέλο παρουσιάστηκε λίγο μετά την ηλεκτροκίνητη Honda CR και είναι πρακτικά… η ίδια μοτοσυκλέτα, σε μηχανολογικό επίπεδο. Ωστόσο η E.Rex διαφέρει σημαντικά στην εμφάνιση, θυμίζοντας το πρώτο μοντέλο με το ίδιο όνομα που παρουσιάστηκε πριν δυο χρόνια. Και πάλι, ωστόσο, η μοτοσυκλέτα έχει την μορφή concept και δεν γνωστοποιήθηκαν  τεχνικές πληροφορίες για αυτή. Πως σας φαίνονται τα δύο μοντέλα;