Aνετη σέλα για τα δεδομένα της κατηγορίας, με αρκετά μαλακό αφρώδες.

Κλασσική εμφάνιση για το ταχύμετρο που συνδυάζει και ψηφιακές ενδείξεις.

Aνεση – Εργονομία: Ευχάριστη έκπληξη

Αν και ο ρόλος των ρετρό μοτοσυκλετών δεν είναι η απόλυτη άνεση, ανεβαίνοντας στη σέλα του V7 δεν θα παραπονεθείς εύκολα. Το αφρώδες της είναι αρκετά μαλακό και πάνω της θα βολευτούν όλα τα αναστήματα, αφού το χαμηλό της ύψος στα 770 χιλ. επιτρέπει να πατήσεις και τα δύο πόδια στο έδαφος με μεγάλη ευκολία. Το σώμα τοποθετείται σε όρθια θέση και τα άκρα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, αφού δεν δημιουργούνται έντονες γωνίες που θα σε κουράσουν. Ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο κομμάτι σέλας στη διάθεση του, αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας θα είναι αρκετά άνετος χάρη και στη νέα θέση των μαρσπιέ, που βρίσκεται χαμηλότερα και πιο μπροστά. 

Ο πίνακας οργάνων στην έκδοση stone περιλαμβάνει μόνο ένα ταχύμετρο που έχει ρετρό εμφάνιση, αλλά συνδυάζεται με μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις σύγχρονες λειτουργίες που περιλαμβάνει οδόμετρο, μερικό και ημερήσιο χιλιομετρητή, χρόνο διαδρομής, στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, θερμοκρασία αέρα, μέση ταχύτητα, επίπεδο MGCT, και ένδειξη ταχύτητας με ελάχιστη και μέγιστη τιμή σ.α.λ. που ρυθμίζεται από τον χρήστη. Αν κάποιος ζητά ακόμα περισσότερα, στο μακρύ κατάλογο των αξεσουάρ για το V7 μπορεί να βρει το σύστημα πολυμέσων MG-MP της Moto Guzzi, που επιτρέπει την σύνδεση της μοτοσυκλέτας με smartphone μέσω Bluetooth, για ακόμα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι.