Mercedes-Benz E300

Mercedes-Benz E300: ένα υβριδικό ντίζελ με «μηδενικές εκπομπές»;

Η Mercedes συνεχίζει να είναι ο βασιλιάς του δρόμου και δεν παύει να καινοτομεί και να μας εκπλήσσει.

Πολλοί άλλωστε είναι εκείνοι που ονειρεύονται να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης αυτοβιομηχανίας. Συχνά, το όνειρο είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί, καθώς η τιμή των αυτοκινήτων της είθισται αν είναι αρκετά υψηλή. Αν θέλετε και εσείς να αποκτήσετε ένα από τα οχήματα της αλλά σας λείπουν τα χρήματα, μπορείτε να δοκιμάσετε την τύχη σας στα παιχνίδια στοιχήματος. Μπείτε στο  NoviBet online στοίχημα, χρησιμοποιείστε τις γνώσεις σας και ίσως να αποκτήσετε αρκετά χρήματα ώστε να αγοράσετε τη δική σας Mercedes.

«Ορίσαμε τον στόχο, αλλά όχι τα μέσα για να τον επιτύχουμε», δήλωσε ο Ola Källenius, ο νέος πρόεδρος της DaimlerAG από τις 22 Μαΐου στη θέση του Dr Dieter Zetsche. Ο ίδιος ξεκίνησε πρόσφατα δραστηριότητες για να ανοίξει το δρόμο προς την «τεχνολογική ουδετερότητα». Από το ηλεκτρικό μέλλον του γερμανικού κολοσσού και άλλες βιώσιμες τεχνολογίες, ο επικεφαλής της Mercedes-Benz δήλωσε ότι η δέσμευση του για φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες παραμένει ακλόνητη, υπερασπιζόμενος ταυτόχρονα την ποικιλία και την πολλαπλότητα των λύσεων για την εφαρμογή ενός πιο οικολογικού μοντέλου.

Το «Ambition 2039» είναι το όνομα της ολιστικής και βιώσιμης εταιρικής στρατηγικής της Mercedes-Benz Cars για τη μείωση του άνθρακα όσον αφορά τα οχήματα, την παραγωγή και την αλυσίδα εφοδιασμού της. Τα επόμενα 20 χρόνια, η Mercedes θα επεκτείνει τη γκάμα των υβριδικών plug-in και όλων των ηλεκτρικών μοντέλων έως ότου να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των συνολικών πωλήσεων για το 2030.

Σε ένα πρώτο στάδιο, ο κατασκευαστής της Στουτγάρδης φιλοδοξεί, σε παγκόσμιο επίπεδο, να επιτύχει ένα ποσοστό μεταξύ 15% και 25% των καταχωρίσεων να ανταποκρίνεται σε ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025, ένας αριθμός που στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει το 40%.

Το ντίζελ, που αδικείται αδικαιολόγητα και τιμωρείται από ορισμένες πολιτικές ηγεσίες, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό το στάδιο μετάβασης. Οι νέοι κινητήρες ντίζελ, μαζί με αποδοτικές τεχνολογίες, εκπέμπουν μεταξύ 1-20% λιγότερο CO2 σε σύγκριση με την βενζίνη, ενώ τα επίπεδα του ΝΟx (οξείδια του αζώτου, τα πλέον επιβλαβή σωματίδια) έχουν μειωθεί ήδη σε πολύ μεγάλο βαθμό, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα έως και 10 φορές κάτω από τα μέγιστα όρια που καθορίζονται από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Το νέο E300 είναι ένα καλό παράδειγμα των πλεονεκτημάτων του συνδυασμού των καλύτερων συμβατικών συστημάτων με τις τελευταίες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Εξοπλισμένο με προηγμένο κινητήρα diesel, με τέσσερις κυλίνδρους, ο οποίος συνεργάζεται εξαιρετικά με έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122hp), προσφέρει υψηλές δόσεις δυναμισμού και ρεκόρ επιτάχυνσης: 0 έως 100 km / h σε 5,9 δευτερόλεπτα.

Το Ε300, μπορεί επίσης να πιάσει ταχύτητες έως 130 km/h- 54 χιλιόμετρα και 52 χιλιόμετρα, αντίστοιχα, σε ηλεκτρική λειτουργία. Με τη χημική σύνθεση των τροποποιημένων κυψελών μπαταρίας, το νέο E300 προσφέρει τώρα ένα πολύ υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο: 13,5 kWh σε σύγκριση με 6,4 kWh της προηγούμενης γενιάς. Και χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή με ισχύ 7,4 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 100% σε 1,5 ώρα περίπου, ενώ χρησιμοποιώντας ένα συμβατικό βύσμα θα χρειάζονταν περίπου 6 ώρες.