Kymco DT X 360 VS Downtown 350

Kymco DT X 360 VS Downtown 350

Θες να πηγαίνεις παντού ή προτιμάς την άνεση?

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Με τα crossover scooter να κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η Kymco επέλεξε να προσθέσει πρώτη adventure στοιχεία στη μεσαία κατηγορία. Έτσι, το  επιτυχημένο Downtown 350 απέκτησε χωμάτινο αδελφάκι, κάτι που δίνει στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει μοντέλο σύμφωνα με τις ανάγκες του. Ποιο είναι όμως αυτό που ταιριάζει σε εσένα;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 


Εμφάνιση : Καθένα με το δικό του χαρακτήρα

Το DT X έχει τον δικό του χαρακτήρα, αφού τα Adventure στοιχεία ξεχωρίζουν πάνω του, ειδικά στο εμπρός μέρος όπου συναντάμε το ψηλό ρύγχος-φτερό. Το τελευταίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από τους Led προβολείς που διαθέτουν ενσωματωμένα DRL φώτα ημέρας όπως επιβάλλει η εποχή. Οι αιχμηρές γραμμές διατρέχουν όλο το μήκος του scooter και καταλήγουν στο εντυπωσιακό πίσω φανάρι, ώστε το DT X να είναι αναγνωρίσιμο από όποια πλευρά και αν το κοιτάς.  H μικρή ζελατίνα και τα ελαστικά μικτής χρήσης ολοκληρώνουν την off-road εμφάνιση του μοντέλου.
To Downtown ανανεώθηκε ριζικά πριν μερικά χρόνια και παραμένει ακόμα «φρέσκο», αλλά και επιβλητικό χάρη στον μεγάλο όγκο του. Οι εμπρός, τύπου «angel eyes» προβολείς υπογραμμίζουν την ταυτότητα του, ενώ δυναμική είναι και η εμφάνιση του πίσω μέρους, με τα ρομβοειδή led φωτιστικά σώματα να κλέβουν την παράσταση με την τρισδιάστατη σχεδίασή τους.
 


Κινητήρας :
G5 – SC για επιδόσεις και οικονομία
Τα δύο μοντέλα γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ των 300 και των 400 κυβικών, προσφέροντας ικανές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγουν στο θέμα της  κατανάλωσης. Υπεύθυνος για αυτό είναι φυσικά ο γνωστός κινητήρας G5-SC  321 κυβικών. Η απόδοση του αγγίζει τους 28,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ με έμφαση στη γλυκιά λειτουργία και στη γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
Ελαφρώς πιο γρήγορο εμφανίζεται το DT  X, αφού για το 0-100 χλμ/ωρά  χρειάζεται 10,0  έναντι 10.3 που χρειάζεται το Downtown, ενώ η ρεπρίζ  50-100χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7.1 και  7,24 αντίστοιχα. Σε παραπλήσια επίπεδα βρίσκεται και η κατανάλωση, καθώς η μέση τιμή και για τα δύο μοντέλα κυμαίνεται στα 3.8 λτ/100 χλμ.
 
Ανεση – Εργονομία : Πιο σπορ το DT X πιο άνετο το Downtown
Το εργονομικό τρίγωνο του DT X μπορεί να θυμίζει κλασσικό GT σκούτερ, ανεβαίνοντας όμως στη σέλα του καταλαβαίνεις αμέσως ότι διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της Kymco, θυμίζοντας αρκετά μοτοσυκλέτα. Κάθεσαι πάνω και όχι μέσα στο σκούτερ, σε μια πιο επιθετική στάση με το φαρδύ τιμόνι χαμηλότερα. Η σέλα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα, με αφρώδες μέτριας σκληρότητας, ενώ ο χώρος από κάτω της επαρκεί για δύο Full Face κράνη (το ένα μικρού μεγέθους) και άλλα αντικείμενα. Το DT X εξοπλίζεται επίσης και με σύστημα Keyless για την εκκίνηση αλλά και τον ανεφοδιασμό.
 
Το Downtown 350 χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης αλλά και πρακτικότητας. Η μεγάλη σε διαστάσεις και αρκετά μαλακότερη σέλα αγκαλιάζει το σώμα του αναβάτη προσφέροντας παράλληλα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο από κάτω της που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2 κράνη (1 jet και ένα full face). Σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, τη μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά ποδιά, ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter» με αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες να είναι καλύτερη. Παρόμοια άνεση απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης, με τη μεγάλη πίσω σέλα να πλαισιώνεται από εργονομικές χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.
 


Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πολλές λύσεις πρακτικότητας όπως ντουλαπάκια στην ποδιά και θύρα USB, ενώ διαφορές συναντάμε στους πίνακες οργάνων, καθώς το DT X εξοπλίζεται με μία μεγάλη LCD οθόνη με μεγάλα λευκά ψηφία, ώστε να  έχεις άμεση πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες. Από την άλλη, στο Downtown κυριαρχεί η κυκλική οθόνη του Noodoe στην οποία ο αναβάτης μπορεί να προβάλλει χάρτη πλοήγησης και πολλές πληροφορίες σε συνεργασία με το κινητό του τηλέφωνο. Αριστερά από αυτήν βρίσκεται το αναλογικό ταχύμετρο και δεξιά η LCD οθόνη με το στροφόμετρο και τις απαραίτητες ενδείξεις .
 
Οδηγώντας : Από την πόλη στο χωματόδρομο
Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το DT X δεν παύει να είναι σκούτερ. Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, θα σκεφτείς ότι ένα crossover σκούτερ δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι η ¨σκληρή¨ εμφάνιση συμβαδίζει με τη λειτουργία των αναρτήσεων. Η Kymco επέλεξε να δώσει μεγαλύτερο βάρος στη σπορ συμπεριφορά, κάτι που φαίνεται και σε στριφτερές διαδρομές όπου η συμπεριφορά του DT X είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστη. Βουτά με ιδιαίτερη ευκολία σε κάθε στροφή αλλά και με μεγάλα περιθώρια κλίσης, ενώ η θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρήγορους ρυθμούς όσο και σε χαλαρές βόλτες.
Εκεί όμως που το DT X ξεχωρίζει πραγματικά, είναι ότι σε αυτές τις βόλτες μπορεί να περιλαμβάνονται και εκτός δρόμου διελεύσεις. Σε βατούς χωματόδρομους, τα ελαστικά μικτής χρήσης θα σου δώσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κάτι που θα εκτιμήσεις όταν  θελήσεις να κατέβεις σε μια παραλία που είδες από ψηλά ή όταν εξερευνήσεις πού τελειώνει ένα μονοπάτι.

Το Downtown δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, κάτι που φαίνεται τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο όπου προσφέρει καλύτερη προστασία στον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης.  Αν στην εξίσωση προσθέσουμε και την σέλα-πολυθρόνα, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το Downtown θα σε κρατήσει περισσότερο ξεκούραστο στις πολύωρες διαδρομές. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα πει όχι και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, αφού χαρακτηρίζεται για τη σταθερότητα αλλά και την άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού, παραμένοντας ουδέτερο σε όλες τις συνθήκες και προειδοποιώντας έγκαιρα για τα όρια του. Tα φρένα του είναι αρκούντως ισχυρά για να ακινητοποιείσαι πάντα με ασφάλεια, όμως σε αυτόν τον τομέα υστερεί σε σχέση με το DT X, αφού όπως είδαμε και στις μετρήσεις μας, για το 100-0 χλμ/ώρα το  Downtown χρειάστηκε 42,1 μέτρα σε σχέση με τα 40.7 του DT X.

Πιο φθηνό το DT X, με Noodoe το Downtown
Συμπερασματικά, πρόκειται για δύο μοντέλα με διαφορετικό χαρακτηρά που καλύπτουν όμως και διαφορετικές ανάγκες. Αν λοιπόν σου αρέσει η σπορ φιλοσοφία και θέλεις να πατάς και λίγο χώμα στις εξορμήσεις σου θα επιλέξεις το DT X, ενω αν προτιμάς την άνετη μετακίνηση και θες να αισθάνεσαι βασιλιάς σε όλες τις συνθήκες, αυτό που θα σε κερδίσει θα είναι σίγουρα το Downtown.
 
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Kymco Downtown 350 Kymco DT X 360
Κυβισμός (κ.εκ) 321 321
Ισχύς (ίπποι) 28,6 28,6
Ροπή (kg-m) 3 3
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,9 3,8
Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα) 40 46
0-50 (χλμ./ώρα) 3,01 2,95
0- 100 (χλμ./ώρα) 10,3 10
100-0 (μέτρα) 42,1 40,7
Τιμή (ευρώ) 5930 5690


 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »