Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Δύο σχολές. Πιο μετρημένο, μεγαλύτερο, πιο εύκολο στο μάτι το Ninja. Επιθετικό και ξεχωριστό, ιδιαίτερα μικρό το ΚΤΜ.

Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής

Με την πρώτη ματιά οι μοτοσυκλέτες δηλώνουν ξεκάθαρα τις προθέσεις και τον σπορ προσανατολισμό τους, αν και διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους στον τομέα της εμφάνισης. Εμφανώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις το Ninja, δείχνει ότι ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία, υιοθετώντας το αιχμηρό σχεδιαστικό ύφος  που πλέον συναντάμε σε όλες τις supersport μοτοσυκλέτες του Ιαπωνικού εργοστασίου. Το αποτέλεσμα είναι μια μυώδης μοτοσυκλέτα που δείχνει επιθετική ακόμα και στον μαύρο  χρωματισμό, παρότι είναι αρκετά πιο διακριτικός από το αγωνιστικό πράσινο της Kawasaki που επίσης διατίθεται σαν επιλογή. 


Περισσότερο ready to race σε εμφάνιση ώστε να ταιριάζει και με το σλόγκαν της εταιρίας, το τολμηρό RC390 ξεχωρίζει λόγω των μαζεμένων διαστάσεων, της πίσω σέλας που θυμίζει μονόσελο, αλλά και του έντονου πορτοκαλί χρώματος που συναντάται στο πλαίσιο χωροδικτύωμα (χαρακτηριστικό της KTM). Όπως και στο Ninja έτσι και εδώ οι αιχμηρές γωνίες πρωταγωνιστούν, διαμορφώνοντας ένα άκρως επιθετικό σύνολο που μοιάζει να ξέφυγε από τους αγώνες.
Στον τομέα της ποιότητας η εικόνα είναι πολύ καλή, καθώς και τα δύο μοντέλα κινούνται σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία, καλύπτοντας ακόμα και όσους προέρχονται από μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες. Τόσο τα πλαστικά όσο και τα μηχανικά μέρη, είναι προσεγμένα με σωστή συναρμογή και με ποιοτική βαφή που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα μοντέλα.
 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ