Καλίμπρα: Τα 2 απαραίτητα βήματα πριν και μετά

Καλίμπρα: Τα 2 απαραίτητα βήματα πριν και μετά

Πριν πας για καλίμπρα κάνε μέτρηση πλαισίου και σιγουρέψου ότι χρειάζεται. Μετά τις εργασίες κάνε ξανά για να πιστοποιήσεις ότι αποκαταστάθηκε η ζημιά.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς που προκύπτουν από τις δηλώσεις που γίνονται σε ασφαλιστικές εταιρείες, 80 μοτοσυκλέτες κατά μέσο όρο εμπλέκονται καθημερινά σε ατυχήματα. 80 μοτοσυκλέτες την ημέρα επί 30 ημέρες, μας κάνει 2.400 μοτοσυκλέτες τον μήνα. Αν το νούμερο αυτό το πολλαπλασιάσουμε επί 12, έχουμε 28.800 ατυχήματα κάθε χρόνο. Δηλαδή, μιλάμε για σχεδόν 30.000 μεταχειρισμένα δίκυκλα που στην καλύτερη περίπτωση βγαίνουν στην αγορά έχοντας επισκευαστεί και λέμε στην «καλύτερη» γιατί όλοι γνωρίζουμε πόσο μεγάλο είναι το κόστος, αν η μοτοσυκλέτα χρειαστεί καλίμπρα. Ακόμα και στην περίπτωση επισκευής όμως, ξέρουμε πολύ καλά ότι το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και άλλα δομικά στοιχεία έχουν αποκτήσει ελαστικότητα.   

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »




Μετά από ένα ατύχημα πρέπει αρχικά να πραγματοποιήσεις μέτρηση πλαισίου για να δεις αν πραγματικά χρειάζεται καλίμπρα. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα συνεργεία κάνουν τη συγκεκριμένη εργασία χωρίς πραγματικά να χρειάζεται και το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Αν όντως χρειάζεται καλίμπρα, δεν σου παρέχει κανείς εγγύηση ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να μη γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες, οπότε η καλίμπρα να είναι ελλιπής ή ακόμα χειρότερα να γίνει μεγαλύτερη ζημιά στο όχημα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλη ακρίβεια, καθώς παρεμβαίνει στα δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας και άρα έχει άμεσο αντίκτυπο στην ασφάλειά σου.   



Μετά το πέρας των εργασιών μόνο μια μέτρηση πλαισίου από κάποιον ανεξάρτητο φορέα με υπερσύγχρονα μηχανήματα μπορεί να πιστοποιήσει αν έγινε αρχικά και αν έγινε σωστά στη συνέχεια η καλίμπρα. Έτσι μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να κυκλοφορεί με ασφάλεια και δεν αποτελεί τροχοφόρο κίνδυνο για εσένα και τους γύρω σου.



Η MotoCert έφερε στην Ελλάδα το πιο ακριβές σύστημα μέτρησης πλαισίου και γεωμετρίας του κόσμου και δίνει πιστοποιημένες απαντήσεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας ή του scooter σου. Το σύστημα μέτρησης mega-m.a.x της MotoCert μετρά το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας και ελέγχει για αποκλίσεις από τα νούμερα του κατασκευαστή. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζεται να αποσυναρμολογηθεί η μοτοσυκλέτα μιας και οι μετρήσεις γίνονται ηλεκτρονικά από κάμερες και λέιζερ. Δεν χρειάζεται κάποιος να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα σου, αφού οι μετρήσεις γίνονται στατικά στο μονό ή το διπλό σταντ.     

Κλείσε σήμερα ραντεβού και μια από τις κινητές μονάδες της MotoCert θα βρεθεί σε έναν από τους 288 συνεργάτες που εσύ θα επιλέξεις.

Δες εδώ με 1 κλικ το κόστος κάθε υπηρεσίας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

www.motocert.gr

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »