Ο χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί μόνο για κάποια μικροπράγματα. Είναι όμως απόλυτα στεγανός και φέρει και θύρα για φόρτιση ηλεκτρικής συσκευής.

Τα πόδια φτάνουν άμεσα στο έδαφος και η προσφερόμενη άνεση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα για τη σέλα, με την ποιοτική επένδυση αλλά και το αφρώδες.

Συγκεντρωτικός ο πίνακας πληροφοριών με ευδιάκριτες ενδείξεις και ιδιαίτερα όμορφο κόκκινο φωτισμό τη νύχτα.

Ιδιαίτερα πρακτική η σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές να βρίσκονται στο σωστό σημείο.

Εργονομία-Χώροι: Ανεση και για τους δύο

Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη και για τους δύο και είναι η πρώτη θετική εντύπωση που αποκομίζει κάποιος από το GTi. Για τον αναβάτη κάνει μια μικρή γούβα που θυμίζει λίγο… bucket κάθισμα - και τον τοποθετεί σε πολύ συγκεκριμένη θέση. Ο χώρος για τα πόδια πάνω στην επίπεδη ποδιά είναι αρκετός για να νιώσουν ιδιαίτερα άνετα οι ψηλότεροι, κάτι που ισχύει και για τα γόνατά τους. Ο λόγος για την ευρυχωρία στα γόνατα εντοπίζεται στο ψηλά τιμόνι τοποθετημένο τιμόνι, κάτι που λειτουργεί ευεργετικά και σε έναν ακόμη τομέα, εκείνον της προστασίας από τον αέρα. 

Ναι, η θέση του τιμονιού -κυρίως αυτή- σε συνδυασμό με τη στάνταρ μικρή ζελατίνα προσφέρει επαρκή προστασία στο στήθος του αναβάτη, κάτι που λείπει από αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού και είναι κάτι πραγματικά ευχάριστο για τους ψηλότερους. Κάτω από τη σέλα είναι το μοναδικό αδύναμο σημείο του GTi στον τομέα των χώρων συνολικά. Ο χώρος εκεί, που φέρει και παροχή ρεύματος, είναι πολύ περιορισμένος αφού δεν μπορεί να δεχτεί κράνος, αλλά ένα αδιάβροχο και μερικά μικροαντικείμενα ακόμη. 

Η τοποθέτηση του Top Case κρίνεται επιτακτική, αν παίρνετε μαζί σας πολλά πράγματα, κάτι που ούτως ή άλλως προσθέτουν οι περισσότεροι αναβάτες scooter. Επιπλέον αποθηκευτικό χώρο θα βρείτε στο μικρό ντουλαπάκι της ποδιάς. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει επίσης πολύ άνετα πάνω στο GTi. Ο χώρος που έχει προβλεφτεί για αυτόν στη σέλα  με το καλό αφρώδες είναι υπεραρκετός ακόμη και για βόλτες εκτός πόλης, ενώ στη διάθεσή του έχει, εκτός από πρακτικές χειρολαβές και μεγάλα και φαρδιά μαρσπιέ που κάνουν τη διαφορ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400