Ιδανική η συνεργασία μεταξύ της μετάδοσης και του ισχυρού και πολιτισμένου κινητήρα που αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.

    Κινητήρας: Από τους ισχυρότερους της κατηγορίας

    Ο 300άρης “G5” κινητήρας του προηγούμενου Downtown, είναι ένα από τα ισχυρότερα μοτέρ που υπάρχουν σε scooter σε αυτόν τον κυβισμό. Ο νέος και μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας βασίζεται πάνω σε αυτόν και με την ιπποδύναμη να έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, οι μηχανικοί της KYMCO έδωσαν έμφαση στην αυξημένη απόδοση στις χαμηλές στροφές αλλά και στην ακόμη πιο πολιτισμένη λειτουργία. 

    Έτσι δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην μείωση των κραδασμών, στην καλύτερη λίπανση αλλά και την πιο αποδοτική ψύξη. Ειδικά για το τελευταίο, η καρίνα που φιλοξενεί το ψυγείο (πίσω από τον εμπρός τροχό) έχει μεγαλύτερο άνοιγμα κατά 40% σε σχέση με πριν. 

    Τέλος, ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η CVT μετάδοση που έχει κατασκευαστεί από νέα υλικά υψηλότερης αντοχής για ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία. Το μοτέρ έχει όντως ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και μετάδοση που λειτουργεί ιδανικά για τον χαρακτήρα του Downtown, ενώ, παρά την αύξηση του κυβισμού παρουσιάζεται και αρκετά πιο φειδωλός σε κατανάλωση καυσίμου, με την μέση μικτή να ανέρχεται στα 3,8.

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400