To KTM «Bullet» της Fabman Customs

To KTM «Bullet» της Fabman Customs

To KTM «Bullet» της Fabman Customs

To KTM «Bullet» της Fabman Customs

To KTM «Bullet» της Fabman Customs

To KTM «Bullet» της Fabman Customs

KTM 950 SMR «Bullet»

Μια από τις μοντέρνες KTM μοτοσυκλέτες έλαβε μια ρετρό «ένεση» από την Fabman Creations και το αποτέλεσμα είναι ένα scrambler που εντυπωσιάζει. Πως σας φαίνεται;

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η έμπνευση ενός customizer μπορεί να έρθει από πολλαπλά σημεία και, στην περίπτωση του Wayne Buys, επικεφαλή του Νοτιοαφρικανικού Οίκου Fabman Customs, αυτή ήρθε από ένα KTM 450 Desert Sled της RSD. Έτσι, ο Buys αποφάσισε να τιμήσει την αγάπη του για τις Off-Road μοτοσυκλέτες και τον Steve McQueen, δημιουργώντας την «Bullet», που βλέπετε στις εικόνες.

Το μοντέλο στο οποίο βασίζεται η δημιουργία του Buys, είναι μια KTM 950 SMR στην οποία ο customizer επενέβη εκτεταμένα. Αρχικά, μεταποίησε τις βάσεις του μεγάλου ψυγείου για τον LC8 κινητήρα, που του έδωσαν την δυνατότητα να το τοποθετήσει… ανάποδα, στραμμένο κατά 90 μοίρες και ψηλότερα, προκειμένου να ταιριάζει καλύτερα στην εμφάνιση του μοντέλου. Ακόμα, το υποπλαίσιο της SMR γνωρίστηκε με τον… κάλαθο των αχρήστων και αντικαταστάθηκε από ένα νέο, συγκολλητό στο πλαίσιο τμήμα, ενώ νέα είναι και τα φτερά (εμπρός και πίσω) του μοντέλου.

Το δοχείο λαδιού του κινητήρα άλλαξε θέση και μπήκε ανάμεσα στους σωλήνες του πλαισίου, ενώ και ο ίδιος ο κινητήρας βάφτηκε σε ένα εκπληκτικό, γυαλιστερό πορτοκαλί που τον έφερε σε κοινή θέα. Στο ίδιο πορτοκαλί χρώμα, βάφτηκαν και οι δαγκάνες των φρένων αλλά και το αμορτισέρ.

Στο κομμάτι του «στησίματος» και των περιφερειακών, ο Buys εξόπλισε την μοτοσυκλέτα με τροχούς 19-17 ιντσών από μία Ducati Multistrada, ενώ ο εμπρός τροχός φέρει και oversized δίσκο φρένου. Το πιρούνι της RHS «χαμήλωσε» στις τιμονόπλακες για να αντισταθμίσει το επιπλέον ύψος από τον 19άρη τροχό, ενώ απέκτησε και χειροποίητους προφυλακτήρες καλαμιών. Στο τιμόνι, χρησιμοποιούνται νέοι διακόπτες και νέα δρομολόγηση καλωδίων και σωληνώσεων, ενώ οι τρόμπες φρένου και συμπλέκτη είναι της Kustom Tec.

Η εξάτμιση είναι χειροποίητη, εξολοκλήρου από τον Buys, όπως επίσης είναι και η σέλα αλλά και εξολοκλήρου η βαφή στο μοντέλο. To πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED και επίσης χειροποίητο, αλλά το εμπρός φανάρι, προέρχεται από ένα… Volkswagen Golf!