KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις
  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις
  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις
  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις
  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις
  • KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

KTM 1290 Super Duke R Evo: Έρχεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις

Το επιβλητικό 1290 Super Duke R Evo έρχεται το 2022 με ημιενεργητική ανάρτηση της WP που θα το μετατρέπει από σκληροπυρηνικό όπλο πίστας σε σκληροπυρηνικό όπλο για commuting.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η έκδοση R Evo θα είναι η κορυφαία του 1290 Super Duke, αφού θα βρίσκεται πάνω από τις “R” και “RR” με την Αυστριακή εταιρεία να εστιάζει σε αυτό το μοντέλο στις αναρτήσεις και τα ηλεκτρονικά καλούδια που θα το μετατρέπουν σε όπλο εντός κι εκτός πίστας. Το σημαντικότερο στοιχείο του θα είναι οι ημιενεργητικές αναρτήσεις WP APEX, οι οποίες σύμφωνα με την KTM του επιτρέπουν να διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα του, αλλά του χαρίζουν μεγαλύτερη ευχρηστία και το κάνουν πιο άνετο σε δημόσιους δρόμους.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


3 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και έξτρα πακέτο για τους απαιτητικούς

Στο Evo θα υπάρχουν τρεις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις: Comfort, Street και Sport, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει το πακέτο «Suspension Pro» το οποίο ξεκλειδώνει άλλες τρεις, τις Track, Advanced και Auto.

Track – Προσφέρει τις πιο σκληρές ρυθμίσεις, οι οποίες έχουν εξελιχθεί από τους αναβάτες εξέλιξης της KTM και είναι ιδανικές για χρήση σε γρήγορες πίστες.

Advanced – Επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίζει τις αποσβέσεις του πιρουνιού και του αμορτισέρ σε μια κλίμακα από το 1 έως το 8. Απευθύνεται σε όσους θέλουν αν κάνουν μικρορυθμίσεις, ώστε να φέρουν τις αναρτήσεις στα μέτρα τους.

Auto – Προσαρμόζει αυτόματα τη λειτουργία των αναρτήσεων στο οδηγικό στιλ του αναβάτη και στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης, κάνοντάς τες πιο μαλακές για βόλτες μέσα στην πόλη και πιο σκληρές όταν ο ρυθμός ανέβει σε κάποια επαρχιακή διαδρομή.



Επίσης, κάθε mode λειτουργίας της ανάρτησης προσφέρει και αυτόματη ρύθμιση της προφόρτισης σε τρεις επιλογές: low, standard και high προσαρμόζοντας τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας στο βάρος και τις προτιμήσεις του αναβάτη. Επίσης υπάρχει σύστημα anti-dive που μπορεί να απενεργοποιηθεί και το οποίο περιορίζει το βύθισμα του πιρουνιού σε απότομο φρενάρισμα.

Το KTM 1290 Super Duke R Evo αναμένεται στις εκθέσεις τον Ιανουάριο του 2022.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »