Στόχος η μείωση της θερμότητας που φτάνει στον αναβάτη.

Indian: Σύστημα απενεργοποίησης ενός κυλίνδρου

Η Indian θα ενσωματώσει σε κάποια μοντέλα του 2019 σύστημα που απενεργοποιεί τον πίσω κύλινδρο. Διαβάστε περισσότερα…

Η τεχνολογία αυτή δεν μας είναι άγνωστη, καθώς χρησιμοποιείται ήδη από την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στους αγώνες μοτοσυκλετών, με κάποιους κυλίνδρους να απενεργοποιούνται μέσα στη στροφή ώστε να η μοτοσυκλέτα να αντιδρά καλύτερα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού. Η Indian θα χρησιμοποιήσει αυτή την ιδέα, κάπως διαφορετικά με στόχο την άνεση του αναβάτη.

Δεν είναι λίγες οι μοτοσυκλέτες που παράγουν μεγάλη θερμότητα, όταν κινούνται αργά ή βρίσκονται σταματημένες στην κίνηση της πόλης και οι Indian με τον κινητήρα Thunder Stroke 111 είναι ανάμεσα σε αυτές. Τα μοντέλα Chief, Springfield, και Roadmaster του 2019 θα είναι εφοδιασμένες με σύστημα που υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες, θα απενεργοποιεί τον πίσω κύλινδρο, ώστε να μειώνεται η θερμότητα που παράγει ο κινητήρας. Αυτό θα συμβαίνει μόνο όταν ο κύλινδρος έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, η εξωτερική θερμοκρασία ξεπερνά τους 15 βαθμούς Κελσίου και η μοτοσυκλέτα είναι ακινητοποιημένη.

Όπως συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα, μόλις ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, ο απενεργοποιημένος κύλινδρος επανέρχεται στη «ζωή». Έχουμε δει παρόμοια συστήματα να χρησιμοποιούνται από άλλες εταιρείες με στόχο της μείωσης της κατανάλωσης, αλλά η Indian είναι η πρώτη που το κάνει για την αποφυγή του «ψησίματος» των ποδιών του αναβάτη.