Τα επίμαχα σχέδια της Honda για το σύστημά της. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι οι μοτοσυκλέτες που εμφανίζονται ΔΕΝ είναι Honda -άρα, μιλάμε για την ανάπτυξη μιας τεχνολογίας με στόχο μια ευρεία διάδοση...

Τα επίμαχα σχέδια της Honda για το σύστημά της. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι οι μοτοσυκλέτες που εμφανίζονται ΔΕΝ είναι Honda -άρα, μιλάμε για την ανάπτυξη μιας τεχνολογίας με στόχο μια ευρεία διάδοση...

Τα επίμαχα σχέδια της Honda για το σύστημά της. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι οι μοτοσυκλέτες που εμφανίζονται ΔΕΝ είναι Honda -άρα, μιλάμε για την ανάπτυξη μιας τεχνολογίας με στόχο μια ευρεία διάδοση...

Honda: Θέλει να «ενοποιήσει» κινητά και μοτοσυκλέτες;

Κάποιες πατέντες που από πίσω τους κρύβουν μια ιδέα που θα συζητηθεί, φαίνεται να κατέθεσε η Honda. Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η Honda ξέρει πάντα να «προκαλεί», όταν αναπτύσσει νέες τεχνολογίες. Πολλές φορές φυσικά, ξεφεύγει εύκολα από αυτό το αρχικό στάδιο και θέτει τις τάσεις για τα επόμενα χρόνια. Τι θα καταφέρει όμως να κάνει με την τελευταία της ιδέα; Ας δούμε τι αφορά…

Σύμφωνα με ρεπορτάζ Βρετανικών μέσων, η Honda κατέθεσε σχέδια που αφορούν μια πατέντα διασύνδεσης μοτοσυκλέτας-κινητού τηλεφώνου. Όχι κάτι νέο, θα μας πείτε πολύ σωστά. Όμως η Honda παρουσιάζει έναν νέο τρόπο να το κάνει αυτό…

Πιο συγκεκριμένα, η Honda σκέφτηκε ότι τα κινητά τηλέφωνα είναι ουσιαστικά πανίσχυροι υπολογιστές, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, ενώ σαφώς θα «κινούνται» ταχύτερα από την αντίστοιχη τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες. Με άλλα λόγια, οι μοτοσυκλέτες μπορεί «μηχανικά» να αντέξουν δεκαετίες, όμως με την ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών, θα μείνουν γρήγορα πίσω σε αυτόν τον τομέα. Αυτό θέλει να αλλάξει η Honda.

Τι προτείνει; Πολύ απλά, ενσωμάτωση πολλών κρίσιμων λειτουργιών της μοτοσυκλέτας στο ίδιο το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη! Σκεφτείτε ότι τα κινητά τηλέφωνα έχουν αισθητήρες όπως επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια, κάμερες, ισχυρούς επεξεργαστές και μόνιμη δυνατότητα διασύνδεσης στο Internet. Αρα, θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και ως «εγκέφαλοι» για την μοτοσυκλέτα, αν εξοπλιστούν με τις ανάλογες εφαρμογές που θα τα διασυνδέουν με τα οχήματα.

Η πατέντα απεικονίζει, πιο συγκεκριμένα, ένα σύστημα «διαφορικής» λήψης εικόνων από τις κάμερες εντός κινητού, το οποίο συγκεντρώνει στοιχεία από την κύρια κάμερα που κοιτάει το δρόμο, και την πίσω κάμερα που κοιτά… την αντανάκλαση στο κράνος του αναβάτη! (ναι δεν σας κάνουμε πλάκα). Το σύστημα θα συγκρίνει τις 2 εικόνες που λαμβάνει και, αν αντιληφθεί κίνδυνο, θα πραγματοποιεί δράση, ειδοποιώντας τον αναβάτη ή επεμβαίνοντας άμεσα στην μοτοσυκλέτα.

Αν αυτό το σύστημα ασφαλείας σας ακούγεται πολύπλοκο, πιθανόν να μην έχετε και άδικο. Ωστόσο, όσο περνά ο καιρός, οι κατασκευαστές ψάχνουν το επόμενο «μεγάλο βήμα» σε όλους τους τομείς. Όπως αποκωδικοποιούμε εμείς αυτή την είδηση, δεν είναι απίθανο στο μέλλον το κινητό να είναι το ίδιο ο εγκέφαλος κάθε μοτοσυκλέτας, με τον αναβάτη να το συνδέει με το όχημά του για να οδηγήσει. Ένα βασικό πλεονέκτημα μιας τέτοιας ιδέας, είναι ότι αν τα κινητά συνεχίσουν να εξελίσσονται τόσο γρήγορα, η τεχνολογία οδήγησης και ασφάλειας θα τα ακολουθεί, χωρίς αντίστοιχα οι μοτοσυκλέτες να υπερφορτώνονται με συστήματα ή να κινδυνεύουν να μείνουν πίσω στην εξέλιξη… Ίδωμεν!