Τα σχέδια που η Honda φέρεται να κατέθεσε, για τις αλλαγές στον κινητήρα του CRF 250.

Τα σχέδια που η Honda φέρεται να κατέθεσε, για τις αλλαγές στον κινητήρα του CRF 250.

Honda CRF250: Διπλό μπουζί και άμεσος ψεκασμός;!

Μεγάλες αλλαγές σχεδιάζει η Honda για τους επόμενους κινητήρες, όπως αποκαλύπτουν σχέδια από πατέντες! Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Είναι ευρέως γνωστό ότι οι προδιαγραφές Euro5 θα τεθούν σε άμεση ισχύ από την πρωτοχρονιά του 2020 και οι εταιρείες… τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις, καθώς όλα τα νέα μοντέλα από του χρόνου πρέπει να περνάνε τις προδιαγραφές. Μέσα από κάποια σχέδια, αποκαλύφθηκαν πληροφορίες για νέες τεχνολογίες ψεκασμού και ανάφλεξης, που η Honda σχεδιάζει για το CRF250L της.

Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για διπλό μπουζί στο θάλαμο καύσης, αλλά και πιθανότατα για… άμεσο ψεκασμό! Δείτε το σχέδιο, που απεικονίζει τομή μιας κυλινδροκεφαλής. Το δεύτερο μπουζί φαίνεται καθαρά, στο αριστερό μέρος της εικόνας, παράκεντρα τοποθετημένο, ενώ ανάμεσα στα δύο μπουζί φαίνεται καθαρά ένα μπεκ καυσίμου. Ακολουθώντας το σχέδιο, βλέπουμε ότι το μπεκ ψεκάζει μέσα στο θάλαμο καύσης, κοντά στο «πρωτεύον» μπουζί.

Ακόμα, παρατηρώντας το επάνω τμήμα της κεφαλής, βλέπουμε έναν μηχανισμό που θα μπορούσε να συνδέεται με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ή ακόμα και με αντλία υψηλής πίεσης για τον άμεσο ψεκασμό.



Όλα δείχνουν ότι οι εταιρείες μελετούν σοβαρά, τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να μειωθούν οι ρύποι από τους κινητήρες. Η μέθοδος της χρήσης δύο μπουζί κρατά εδώ και δεκαετίες, καθώς είναι απλή αλλά λειτουργεί καλά: Βελτιώνει την καύση, μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει και την απόκριση των κινητήρων και χρησιμοποιείται σε πάρα πολλούς κινητήρες. Είναι φυσικό ότι η Honda θέλει να εξετάσει τα πλεονεκτήματα της μεθόδου σε μια πιθανή μελλοντική εφαρμογή.

Περισσότερες πληροφορίες δε δημοσιεύθηκαν ακόμα, οπότε πρέπει να περιμένουμε για περισσότερα…