H Harley Livewire

Harley Livewire: Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά

Δημοσιεύθηκαν μετά από πολλή αναμονή, όλα τα τεχνικά στοιχεία γύρω από την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson, Livewire. Δείτε περισσότερα.

Στα πλαίσια της οδηγικής παρουσίασης της νέας Harley-Davidson Livewire, που έλαβε χώρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία δημοσιοποίησε μετά από πολύ καιρό, η αλήθεια είναι, τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Παρά το ότι η Livewire είχε παρουσιαστεί εδώ και πολύ καιρό, τα τεχνικά χαρακτηριστικά της παρέμεναν ένα μυστήριο. Σήμερα λοιπόν η Harley-Davidson έλυσε το γρίφο μια και έξω.

Η Livewire λοιπόν έχει στην καρδιά της, έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, σύγχρονου τύπου με ψύξη μέσω επενδύσεως νερού. Ο κινητήρας, που φέρει την ονομασία «Revelation», αποδίδει 105 ίππους και 11,7 kgm ροπής και περιστρέφεται μέχρι τις 15.000 στροφές ανά λεπτό, ενώ συνδέεται με τον τροχό μέσω ιμάντα και πρωτεύουσας μετάδοσης με γρανάζια. Η τελική σχέση από τον κινητήρα στον τροχό ανέρχεται στο 10:1 –για κάθε 10 περιστροφές του κινητήρα, ο τροχός κάνει μία.

Την ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα δίνει μια μπαταρία με χωρητικότητα 15,5 kWh στο σύνολο. Η μπαταρία λιθίου θα μπορεί να φορτιστεί από οικιακή παροχή ρεύματος ή από ταχυφορτιστή τύπου 2, με ικανότητα επαναφόρτισης 20 χιλιομέτρων ανά ώρα φόρτισης (οικιακή πρίζα)  μέχρι και 309 χιλιομέτρων ανά ώρα φόρτισης (ταχυφορτιστής). Παράλληλα με την κύρια μπαταρία τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα, η Livewire φέρει και μια μικρότερη για την λειτουργία των επιμέρους ηλεκτρικών συστημάτων της.

Η αυτονομία που δηλώνει κατά προσέγγιση η Harley-Davidson  ανέρχεται στο απόλυτο μέγιστο των 235 χιλιομέτρων, ενώ σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WMTC, μπορεί να φτάσει τα 158 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 249 κιλά και εξοπλίζεται με αναρτήσεις της Showa εμπρός και πίσω. Στα φρένα βρίσκουμε 2 δίσκους εμπρός και έναν πίσω, με monobloc 4πίστονες δαγκάνες και μια δύο εμβόλων αντίστοιχα.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας είναι πλούσιος, καθώς η Livewire θα φέρει σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας, σύστημα RDRS που επεμβαίνει στα φρένα και στον κινητήρα διατηρώντας τις βέλτιστες επιδόσεις ανά πάσα στιγμή και σύστημα Cornering ABS. Παράλληλα θα φέρει Traction Control με σύστημα αναγνώρισης κλίσης, σύστημα φρένου κινητήρα DSCS, 4 riding modes που αλλάζουν την απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και 3 παραμετροποιήσιμα από τον αναβάτη. Παράλληλα, θα φέρει σύστημα συνδεσιμότητας με Smartphone και οθόνη TFT 4,3 ιντσών με λειτουργία αφής (που θα λειτουργεί μόνο με ακίνητη τη μοτοσυκλέτα).

Παράλληλα με την αποκάλυψη των specs, η Harley προχώρησε και σε μια άλλη κίνηση: Χαρίζει 2 χρόνια δωρεάν επαναφορτίσεων σε συνεργαζόμενους Dealers στην Αμερική και 500 κWh φόρτισης δωρεάν, σε σταθμούς της Electrify America! Αυτό και αν είναι ενδιαφέρον…