Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

  • Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.
  • Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Η Zontes εξελίσσει τους ισχυρότερους 3κύλινδρους στα 650/1000 κυβικά;

Η Zontes έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και, όπως όλα δείχνουν, ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει παράξει ποτέ συνεχίζει να αναπτύσσεται.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Επιβεβαίωση της ύπαρξης του κινητήρα από την Zontes

Μέσα από συγκεκριμένες δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά ότι η Zontes αναπτύσσει μερικούς από τους ισχυρότερους –αν όχι τους ισχυρότερους- τρικύλινδρους κινητήρες μοτοσυκλέτας, σε πάνω από μία κατηγορίες κυβισμού. Οι φωτογραφίες, βρέθηκαν στο διαδίκτυο από την ίδια την Zontes, ως απάντηση στην πρώτη διαρροή εικόνων του 3κύλινδρου μοτέρ, αλλά και σε κατηγορίες ότι η εταιρεία αντέγραψε τον γνωστό CP3 της Yamaha. Σύμφωνα με την Zontes, ο κινητήρας βρίσκεται τουλάχιστον στο 3ο πρωτότυπο, ενώ η εταιρεία αρνείται κατηγορηματικά ότι έχει αντιγράψει τον πολύ επιτυχημένο τρικύλινδρο της Yamaha, δημιουργώντας το νέο της μοτέρ.


Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Κάποιες από τις εικόνες που η ίδια η Zontes δημοσίευσε, για τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα που αναπτύσσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα είναι ο ισχυρότερος των κατηγοριών του;

Σύμφωνα με όσες πληροφορίες είναι γνωστές μέχρι τώρα, η Zontes θέλει να παρουσιάσει τρικύλινδρους κινητήρες σε 2 κατηγορίες κυβισμού, 650 και 1.000 κυβικά. Η σχέση συμπίεσης των κινητήρων θα αγγίζουν το εξωπραγματικό 13,5:1, κάτι που θέτει τα θεμέλια για υψηλή ισχύ και χαμηλή κατανάλωση, ενώ  στις ισχυρότερες εκδόσεις τους, λέγεται ότι οι κινητήρες θα ξεπερνούν τις 13.000 στροφές ανά λεπτό, ένα ακόμα στοιχείο για πολύ υψηλή ιπποδύναμη. Προς το παρόν, ωστόσο, δεν ξέρουμε κάτι παραπάνω, ενώ η Zontes έχει δηλώσει ότι το project έχει καθυστερήσει περίπου 6 μήνες, λόγω της πανδημίας και της διατάραξης της ανάπτυξης του συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού για το μοτέρ. Μόνο ο χρόνος θα «αποκαλύψει» περισσότερα για το project.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »