• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H V7 ΙΙΙ πιο προσιτή από ποτέ!

 

Τώρα η Ιταλίδα καλλονή σε νέες χαμηλότερες τιμές προσφοράς, που αφορούν όλες τις εκδόσεις..

Η Moto Guzzi V7 III καταφέρνει να σε ταξιδέψει στο παρελθόν χωρίς να της λείπει τίποτα από τις ανέσεις του σήμερα, επιτρέποντάς σου να τη χρησιμοποιείς καθημερινά και να ομορφαίνεις τους δρόμους της πόλης με το απαράμιλλο στυλ, που μόνο μια Ιταλίδα μπορεί να έχει. Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του V7 έχουν μείνει αναλλοίωτα στο πέρασμα των χρόνων, κάνοντας το μοντέλο να δείχνει τις καταβολές του και να ξεχωρίζει από το πλήθος αρκετά εύκολα.
 
Η ιταλική εταιρία έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο συνολικό φινίρισμα, κάνοντας την V7 να δείχνει πολύ ποιοτική τόσο από άποψη υλικών όσο και από βαφής. Το αφρώδες της σέλας είναι αρκετά μαλακό και πάνω της θα βολευτούν όλα τα αναστήματα, αφού το χαμηλό της ύψος στα 770 χιλ. επιτρέπει να πατήσεις και τα δύο πόδια στο έδαφος με μεγάλη ευκολία. 
 
Το χαρακτηριστικό στοιχείο κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi είναι ο δικύλινδρος, αερόψυκτος εγκάρσιος κινητήρας V, που σχεδιάστηκε το 1967. Στην τρίτη γενιά του V7, ο κυβισμός παραμένει ίδιος με το προηγούμενο μοντέλο (744 κ.εκ) αλλά ο κινητήρας έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία. H μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ, ενώ η ροπή φτάνει τα 6.1 kg στις 4.900 σ.α.λ. Για την πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα φροντίζει το traction control, που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας.
 
Η Moto Guzzi διατηρεί την κατανομή βάρους του προηγούμενου μοντέλου (46% μπροστά και 54% πίσω), αλλά το μπροστινό μέρος είναι ενισχυμένο αυξάνοντας την ακαμψία, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με αρκετά μαλακή λειτουργία και δύο αμορτισέρ τις Kayaba με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω. Την πέδηση αναλαμβάνουν μια τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo με τρόμπα της ίδιας εταιρίας και δίσκο 320 χιλ μπροστά και μία διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χιλ πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS δύο καναλιών.
 

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ