Οι μπροστινοί δίσκοι των 300 χιλιοστών είναι τύπου μαργαρίτα και αποδεικνύονται αρκούντως ικανοποιητικοί όσον αφορά τη λειτουργία τους.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα – Ουσία και εύκολος χειρισμός

    Οι αλλαγές στο πλαίσιο είναι ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Ζ650. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο υψηλής αντοχής τύπου χωροδικτύωμα είναι 10 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο περιμετρικό διπλού σωλήνα. Με το νέο κομψό και λειτουργικό ατσάλινο ψαλίδι κέρδισε επιπλέον 2,7 κιλά  ενώ μαζί με τις αλλαγές σε τροχούς, άξονες, μπροστινό φτερό, και εξάτμιση, το συνολικό βάρος έφτασε τα 187 κιλά. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1410 χιλιοστά.

    Αυτές οι αλλαγές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο χειρισμό, καθώς με το χαμηλό βάρος και το λεπτό σχεδιασμό, αισθάνεσαι σα να οδηγείς μοτοσυκλέτα μικρότερων κυβικών. Τα περιφερειακά έχουν ως στόχο να κρατήσουν την τιμή χαμηλά, χωρίς να σημαίνει ότι δεν ανταποκρίνονται στις εντολές του οδηγού. Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB με διαδρομή 125 χιλιοστά, δεν δέχεται ρυθμίσεις, αλλά αποδεικνύεται αρκετά ικανό. Σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση, όπου έχει τοποθετηθεί ένα οριζόντιο Back-link με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 130 χιλιοστών, προσφέρουν ισορροπημένη απόδοση.

    Κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος, μπροστά αναλαμβάνουν δράση δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα που συνδυάζονται με δαγκάνα 2 εμβόλων της Nissin, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό δίσκο 220 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα μονού εμβόλου. Σε καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης μια μονάδα ABS της Bosch θα δώσει πολύτιμη χείρα βοηθείας. Οι τροχοί αποτελούνται από ζάντες 5 ακτίνων που πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ