Κινητήρας περνάει από τεστ πίεσης.

Έτσι φτιάχνεται ένας κινητήρας για Panigale V4

Μια «βόλτα» στη γραμμή παραγωγής της Ducati όπου κατασκευάζεται η Panigale V4 είναι αρκετή για να καταλάβουμε τη κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα τόσο ξεχωριστή.

Η Panigale V4 είναι μια premium μοτοσυκλέτα και ο ιδιοκτήτης που θα καταβάλει τα χρήματα που χρειάζονται για την απόκτησή της περιμένει το προϊόν που θα παραλάβει να είναι τέλειο.



Αυτό ακριβώς κάνει δύσκολο το έργο των μηχανικών που εργάζονται στη γραμμή παραγωγής, οι οποίοι πρέπει να σιγουρευτούν ότι όλα τα επιμέρους εξαρτήματα, μεγάλο ποσοστό των οποίων προέρχεται από εξωτερικούς συνεργάτες, ταιριάζουν μεταξύ τους και καλύπτουν τα στάνταρ που έχει θέσει η Ducati.



Ένας V4 κινητήρας περνά από 32 σταθμούς συναρμολόγησης και η ολοκλήρωσή του απαιτεί τρεις ώρες, ενώ υπάρχει δυνατότητα να κατασκευάζονται 100 κινητήρες την ημέρα. Κατά τη συναρμολόγηση τα επιμέρους εξαρτήματά του σκανάρονται, ώστε να ελεγχθούν οι διαστάσεις τους και να σιγουρευτούν οι μηχανικοί ότι πληρούνται οι προδιαγραφές.



Δεν χρησιμοποιούνται ροπόκλειδα από τους μηχανικούς, καθώς οι βίδες σε κρίσιμα σημεία σφίγγονται από μηχανήματα. Προκειμένου ένας κατασκευαστής να γίνει προμηθευτής της Ducati πρέπει τα προϊόντα του να σημειώσουν 100% επιτυχία στους ελέγχους ποιότητας. Αν αποτύχει πρέπει να κάνει αίτηση από την αρχή.



Οι ολοκληρωμένοι κινητήρες περνούν από τεστ πίεσης και πηγαίνουν σε δυναμόμετρο όπου λειτουργούν για μερικά λεπτά στις 1.500 και στις 2.500 σ.α.λ, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Τελικά, αυτά που στην αρχή μοιάζουν με σκόρπια εξαρτήματα και χύμα καλώδια μεταμορφώνονται σε μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μέσα σε μόλις 2 ώρες.

Φωτογραφίες: Ducati
Πηγή: CycleWorld.com