Εσύ συνδέεις την αξιοπιστία με την τιμή αγοράς;

Έχεις περισσότερες προσδοκίες όταν αγοράζεις μια πανάκριβη μοτοσικλέτα σε σχέση με ένα φθηνότερο commuter ή απαιτείς κάθε μοντέλο να προσφέρει αξιόπιστα χιλιόμετρα ανεξάρτητα από την τιμή αγοράς του;

Το να προκύψει μια βλάβη είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και σε μια καινούργια μοτοσικλέτα. Οκ, δεν διαφωνούμε το θέμα είναι να μην χαλάσει ποτέ, σχεδόν αδύνατον βέβαια, αλλά το ζήτημα είναι πως αντιμετωπίζεις εσύ τυχόν βλάβη της μοτοσικλέτας σου.

Εντάξει, στην ουσία όλοι μας θέλουμε αυτό που αγοράζουμε να είναι απροβλημάτιστο και παράλληλα οι εταιρίες να μας στηρίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε μέσω εγγυήσεων είτε μέσω ανακλήσεων. Όμως έχεις αναρωτηθεί ποτέ αν οι απαιτήσεις σου αυξάνονται ανάλογα με το κόστος αγοράς και πόσο αυτό επηρεάζει την κρίση σου περί αξιοπιστίας;

Ας δούμε ένα παράδειγμα. Μόλις βγήκες από την αντιπροσωπεία με το καινούργιο σουπερ ντούπερ adventure που το έχεις φορτώσει με όλο τα εξοπλιστικά πακέτα που είχε διαθέσιμα η εταιρία για το μοντέλο αυτό και έχεις πληρώσει λίγο πολύ κοντά στα 20.000 ευρώ. Φυσικά ούτε που θέλεις να ακούσεις για τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως να παρουσιάσει. Έχεις βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και απαιτείς από την εταιρία ένα καλοφτιαγμένο προϊόν, αντάξιο των προσδοκιών σου αφού ξηλώθηκες για να το αποκτήσεις. 

Και με εκείνο το commuter που αγόρασες κοντά στα 4.000 ευρώ για  την καθημερινή σου μετακίνηση τι γίνεται; Λες δεν βαριέσαι και απευθύνεσαι στην εταιρία να καλύψει τυχόν ζημιές μέσα στην εγγύηση. Στο κάτω-κάτω δεν έχεις δώσει και ένα σκασμό χρήματα για να το αποκτήσεις. Θα του συγχωρήσεις και μερικά ατοπήματα αφού η χαμηλή τιμή σε αναγκάζει να βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου.

Μήπως όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι; Υπάρχουν αναβάτες που αναζητούν την υψηλότερη ποιότητα κατασκευής και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, ανεξάρτητα από το ποσό που θα κληθούν να καταβάλουν κατά την αγορά. Για εκείνους δεν παίζει ρόλο αν πρόκειται για ένα scooter 150 κυβικών ή ένα πανάκριβο γυμνό επιδόσεων που διαθέτει ένα σωρό εξωτικά πακέτα εξοπλισμού. Το διακύβευμα είναι ίδιο και το αυτό.  Οι προσδοκίες τους είναι υψηλές σε κάθε περίπτωση και απαιτούν από την εκάστοτε εταιρία να σεβαστεί κάθε ευρώ που έχουν δώσει.
Πιστεύουν ότι με την επιλογή τους  εξαργυρώνουν την εμπιστοσύνη τους προς την εταιρία και γι΄αυτό δεν κάνουν συμβιβασμούς.

Εσείς τι λέτε; Μετράτε την αξιοπιστία ανάλογα με το ποσό που έχετε δαπανήσει; Είστε το ίδιο απαιτητικός από ένα φθηνό μοντέλο; Πόσο επηρεάζει η τιμή αγοράς την κρίση σας για την αξιοπιστία του μοντέλου και την εταιρίας;
 

  • Κωστας

    Η τιμή αγοράς έχει να κάνει περισσοτερο με τη ποιοτητα υλικών,τη τεχνολογια και την απόδοση του κινητηρα παρα με την αξιοπιστια.Π.χ ενα γιαπωνεζικο παπι των 2000 ευρω ειναι πιο αξιοπιστο απο μοτοσυκλετες δεκαπλασιας τιμης.

      25
  • ΑΝΔΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΜΗ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ

      4
  • Πάνος

    Η αξιοπιστία όχι, αλλά, σίγουρα, το όνομα, οι νέες τεχνολογίες, το στήσιμο του οχήματος, δλδ, ο συνδυασμός των τεχνολογιών και, βέβαια, η ζήτηση στην αγορά

     
  • Νίκος

    Συχνά υπάρχει επιρροή από το φιλικό περιβάλλον.Το τι επιλέγει ο καθένας ,πρέπει να είναι σε άμεση σχέση, με το που θέλω να πάω, πόσο κοστίζει, σέρβις-ανταλλακτικά, ασφάλεια και πολλά άλλα .Πολλές φορές τα θέλω ή το μου αρέσει, κοστίζουν ακριβά και κυρίως δεν εξυπηρετούν τις πραγματικές μας ανάγκες.

     
  • Γιάννης

    Η τιμή αγοράς δεν έχει να κάνει μόνο με την αξιοπιστία αλλά και με τη εξυπηρέτηση μετά την αγορά. Στη μοτοσυκλέτα όπως και με κάθε άλλο προϊόν ότι πληρώσεις παίρνεις. Ίσως υπάρχουν και εξαιρέσεις στο κανόνα αλλά μη γελιομαστε, δεν μπορουμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις από χαμηλού κόστους δίκυκλα. Τα ακριβά αξεσουάρ μεταφέρουν και το κόστος έρευνας και ανάπτυξης. Όσο πιο καλή δουλειά έχει γίνει στην έρευνα και όσο πιο καλά υλικά χρησιμοποιεί ένα όχημα τόσο πιο αξιόπιστο είναι. Επίσης εταιρείες που χρεώνουν ακριβά συγκεκριμένα μοντέλα, αν όχι όλα, προσφέρουν και καλύτερη εξυπηρέτηση μετά την αγορά.