Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
  • Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
  • Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
  • Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
  • Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ
  • Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ

Έρχονται τα ηλεκτρικά σκούτερ που θα φορτίζουν με ηλιακά πάνελ

Το Stellar είναι ένα ηλεκτρικό σκούτερ που λύνει το πρόβλημα της μεγάλης αυτονομίας, καθώς μπορεί να επαναφορτίζει μέσω ηλιακών συλλεκτών – πάνελ!

Το Stellar χρησιμοποίει και την ηλιακή ενέργεια για την κίνησή του

Το φουτουριστικό Stellar είναι δημιούργημα του Ινδού σχεδιαστή Fajar Ismail, ο οποίος ήθελε να αποτυπώσει την ιδέα ενός ηλεκτρικού scooter που θα είχε τη δυνατότητα επαναφόρτισης μέσω φωτοβολταϊκών πάνελ, δίνοντας έτσι μία λύση στο πρόβλημα της περιορισμένης αυτονομίας των ηλεκτρικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φουτουριστική εμφάνιση με μίνιμαλ αισθητική

Δεν είναι η πρώτη φορά, που ακούμε κάποιο όχημα να χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια για να «γεμίσει» τις μπαταρίες του και στη συνέχεια να την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα. Η επιλογή των φωτοβολταϊκών πάνελ μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος, συμπεριλαμβανομένων και των μοτοσυκλετών. Με αυτό κατά νου, ο σχεδιαστής βασίστηκε στο Quest Atom Alpha, ένα ινδονησιακό μοντέλο που συνδυάζει τη μίνιμαλ βιομηχανική αισθητική με την «πράσινη» αστική μικροκινητικότητα. Έτσι λοιπόν, το Stellar με λίγη προσπάθεια απέκτησε μία πιο φουτουριστική σχεδίαση, χωρίς όμως να αποχωρίζεται τη «σπαρτιάτικη» φιλοσοφία του, δίνοντας προτεραιότητα στην πρακτικότητα και τη χρηστικότητα.

Με ηλιακό πάνελ στη θέση του ρεζερβουάρ

Η πιο προφανής τροποποίηση αφορά όπως προαναφέραμε, την προσθήκη ενός ηλιακού πάνελ στο μπροστινό μέρος, εκεί που θα μπορούσε να εδράζεται ένα ρεζερβουάρ καυσίμου. Συνεπώς, βελτιώνεται η αυτονομία των 24 χιλιομέτρων του μικρού μοντέλου που είναι εξοπλισμένο με μία μπαταρία 240 Wh. Από κει και ύστερα, το κλειστό περιμετρικό πλαίσιο αυξάνει τα επίπεδα πρακτικότητας, αφού ο αναβάτης μπορεί να «φορτώσει» αντικείμενα στον κενό χώρο που δημιουργείται, όπως ένα κράνος και μία τσάντα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »