Με απαράμιλλο στυλ 60s, υψηλό επίπεδο κατασκευής και ιδιαίτερα προσιτή τιμή, η σειρά Royal Alloy GP περιλαμβάνει ισορροπημένα χαρακτηριστικά και εντυπωσιακή ρετρό εμφάνιση.

Με απαράμιλλο στυλ 60s, υψηλό επίπεδο κατασκευής και ιδιαίτερα προσιτή τιμή, η σειρά Royal Alloy GP περιλαμβάνει ισορροπημένα χαρακτηριστικά και εντυπωσιακή ρετρό εμφάνιση.

Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
Royal Alloy GP125/300
  • Με απαράμιλλο στυλ 60s, υψηλό επίπεδο κατασκευής και ιδιαίτερα προσιτή τιμή, η σειρά Royal Alloy GP περιλαμβάνει ισορροπημένα χαρακτηριστικά και εντυπωσιακή ρετρό εμφάνιση.
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300
  • Royal Alloy GP125/300

Royal Alloy GP125/300

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Η σχεδιαστική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Royal Alloy είναι το σώμα να είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από μέταλλο με εμφάνιση που συνδέεται άμεσα με Lambretta της δεκαετίας του 1960. Αυτό βέβαια μόνο τυχαίο δεν είναι αφού η Βρετανική εταιρία έχει κατοχυρώσει τα πνευματικά δικαιώματα του συγκεκριμένου σχεδίου, αλλά τα έχει πάει ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας πινελιές που απογειώνουν την εμφάνιση. Η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται σε κάθε σημείο της, από τον εμπρός προβολέα με το λογότυπο της εταιρείας στο εσωτερικό και το πάτωμα με τις δερμάτινες αντιολισθητικές λωρίδες, μέχρι τις βρετανικές σημαίες και τα ανάγλυφα διακοσμητικά. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι χρωμιωμένες πινελιές όπως το πλαίσιο του προβολέα, η σχάρα, τα αντίβαρα του τιμονιού και τα στεφάνια των τροχών. Μπορεί η εικόνα να παραπέμπει σε άλλες εποχές, αλλά δεν πρέπει αν ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο όχημα, οπότε όλα τα φωτιστικά σώματα και τα φλας είναι τεχνολογίας LED. 

To GP300S δεν διαθέτει αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, καθώς εκεί υπάρχει το ρεζερβουάρ. Χώρος για μικροαντικείμενα υπάρχει στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο κλειδώνει με το κλειδί του scooter και διαθέτει θύρα φόρτισης συσκευών. Έξτρα χώρο φόρτωσης προσφέρει το μεγάλο επίπεδο πάτωμα και η ρετρό σχάρα στο πίσω μέρος, ενώ μπορείς να κρεμάσεις και κάποια τσάντα στον γάντζο της ποδιάς. Για την πληροφόρηση του αναβάτη φροντίζει μια ψηφιακή οθόνη, που μπορεί να είναι μικρή σε μέγεθος, αλλά ο όγκος των πληροφοριών που προβάλει είναι αντιστρόφως ανάλογος του μεγέθους της. Οι ποιοτικοί διακόπτες έχουν την παραδοσιακή διάταξη με το scooter να διαθέτει σινιάλο και αλάρμ, ενώ τον εξοπλισμό ολοκληρώνουν το πλαϊνό και το κεντρικό σταντ.

Μπορεί στον κινητήρα να βλέπουμε το λογότυπο της Royal Alloy, όμως αυτός προέρχεται στη μεν περίπτωση του GP300 από την Piaggio με απόδοση 21,4 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2,3 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., στο δε GP125 από τη Sym με απόδοση 10 ίππους. Η τροφοδοσία τους γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Magnetti Marelli και φυσικά συνεργάζεται με αυτόματη CVT μετάδοση. Το σύνολο κινητήρας – μετάδοση συνεργάζεται αρμονικά προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις, ομαλή απόκριση, ακρίβεια στον έλεγχο του γκαζιού και χαμηλή κατανάλωση. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων κάνει αραιές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο με την αυτονομία να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα.

Η επιλογή του πλαισίου μονής ραχοκοκαλιάς είναι δοκιμασμένη και μονόδρομος σε τέτοιου είδους κατασκευές, βέβαια συνήθως καλύπτεται από πλαστικά ενώ στην περίπτωση της Royal Alloy όλο το κουστούμι είναι μεταλλικόΕντυπωσιακή είναι η αρχιτεκτονική της εμπρός ανάρτησης καθώς έχουμε διπλό υστερούντα βραχίονα με δυο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων. Η λύση αυτή χρησιμοποιείται σε όλη τη σειρά GP (Grand Prix) εκτός του ότι τα κάνει να ξεχωρίζουν από ό,τι άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο, συμβάλει στην άνεση, την ποιότητα κύλισης και τη βελτιωμένη απορρόφηση των ανωμαλιών. Ακόμα δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση έχουμε στο πίσω μέρος. Στον τομέα των φρένων συναντάμε δίσκους με δικάναλο ABS της Bosch για το GP 300 και CBS για το GP125, ενώ έχουν επιλεγεί μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης. Τα δύο scooter πατούν σε πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 12 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Royal Alloy GP125: 2.799 ευρώ
Royal Alloy GP300: 4.599 ευρώ