Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

  • Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.
  • Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Οδηγώντας

Η ύψιστη δοκιμή για κάθε μοντέλο δικύκλου είναι ο δρόμος και το S6 θέτει ψηλά τον πήχη με τις προδιαγραφές του. Ώρα να το αξιολογήσουμε και στην πράξη. Ξεκινάς τις διαδρομές σου και διαπιστώνεις ότι ο εντελώς αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας έχει ρυθμιστεί για ομαλή απόδοση της ισχύος του, χωρίς ξεσπάσματα ροπής που μπορεί να ξαφνιάσουν. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, χρησιμοποιήσαμε την χαρτογράφηση 3 που απελευθερώνει την πλήρη ισχύ και πρακτικά θα αποτελέσει την συχνότερη επιλογή των αναβατών που θα επιλέξουν το S6. Η τελική στα 75 χλμ/ώρα επιβεβαιώνεται και στις δοκιμές, ενώ η ροπή του κινητήρα στις ρεπρίζ ικανοποιεί απόλυτα και ειδικά εντός πόλης. Θα μας άρεσε δε, η μονάδα ελέγχου να επέτρεπε την απόδοση λίγης παραπάνω ροπής στο μεσαίο φάσμα, όμως σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για πρόβλημα.


Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Ευκολία χειρισμών, εμπιστοσύνη στο δρόμο και καλό φρενάρισμα χαρακτηρίζουν το S6.

Kοινοποίησε το »


Το scooter είναι ευέλικτο και έχει ελαφριά αίσθηση, με αποτέλεσμα οι μανούβρες να είναι πανεύκολες αλλά και ακριβείς, ενώ το στήσιμο πλαισίου, αναρτήσεων και τροχών εμπνέει εμπιστοσύνη από στροφή σε στροφή. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται επίσης σε υψηλό επίπεδο και ειδικά όσο η άσφαλτος είναι καλής ποιότητας. Η σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων συμβάλλει δραστικά στα παραπάνω αλλά κάνει αισθητές περισσότερες κακοτεχνίες, από όσες θα θέλαμε. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι μιλώντας με την αντιπροσωπεία, μας ενημέρωσε ότι το θέμα βρίσκεται στα υπ όψιν τους και είναι πιθανόν να αλλάξουν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων στα μοντέλα που θα διατεθούν. Τα φρένα του S6 μας άφησαν εξαιρετική εντύπωση, κυρίως από την πολύ μεγάλη ισχύ και το επίπεδο αίσθησης στην μανέτα. Το σύστημα CBS διαμοιράζει ορθά την πίεση μεταξύ εμπρός και πίσω φρένου, ενώ σε εντονότερη πέδηση η προοδευτικότητα του συστήματος θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους.  Χάρη στην τελική των 75 χιλιομέτρων την ώρα το S6 μπορεί να βγει και στον αυτοκινητόδρομο αλλά και εκτός πόλης, παρουσιάζοντας μάλιστα υποδειγματική συμπεριφορά και ανοίγοντας περισσότερες δυνατότητες χρήσης στον ελεύθερο χρόνο. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.