Σκληρό το πιρούνι, πολύ καλό το σύστημα φρένων. Τα ελαστικά με το λευκό προφίλ ξεχωρίζουν αμέσως.

Σκληρό το πιρούνι, πολύ καλό το σύστημα φρένων. Τα ελαστικά με το λευκό προφίλ ξεχωρίζουν αμέσως.

Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch ωθεί το S6 μέχρι και τα 75 χιλιόμετρα την ώρα. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch ωθεί το S6 μέχρι και τα 75 χιλιόμετρα την ώρα. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

  • Σκληρό το πιρούνι, πολύ καλό το σύστημα φρένων. Τα ελαστικά με το λευκό προφίλ ξεχωρίζουν αμέσως.
  • Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch ωθεί το S6 μέχρι και τα 75 χιλιόμετρα την ώρα. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

Κινητήρας-περιφερειακά

Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub-Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίσταση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτητα 75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ διαθέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπογραμμίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή της γκάμας. Το σύστημα ελέγχου του προσφέρει 3 χαρτογραφήσεις ισχύος (από 1 έως 3) οι οποίες επεμβαίνουν στην τελική ταχύτητα, όχι όμως και στην αποδιδόμενη ροπή η οποία σε κάθε περίπτωση παραμένει η μέγιστη.



Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch ωθεί το S6 μέχρι και τα 75 χιλιόμετρα την ώρα. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

Ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch ωθεί το S6 μέχρι και τα 75 χιλιόμετρα την ώρα. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

Kοινοποίησε το »

Το σύστημα τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της ESF, καθώς χρησιμοποιεί δυο μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες ταυτόχρονα, σε παράλληλη σύνδεση. Οι μπαταρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Η δυνατότητα αφαίρεσης τους παραμένει, ωστόσο χάρη στην συνδεσμολογία τους μπορούν να φορτιστούν και στο scooter, μέσω της ανάλογης υποδοχής που βρίσκεται κάτω από την σέλα. Την δουλειά αναλαμβάνει ένας ειδικός φορτιστής με απλό οικιακό φις, ενώ μια φόρτιση (από περίπου 20% μέχρι 100%) θα σας πάρει περίπου 6-7 ώρες.

Οι δύο μπαταρίες συνεπάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα ανέλθει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε, όπως μετρήσαμε σε πολλαπλές φορτίσεις. Δυστυχώς στο μοντέλο δεν συναντάμε σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, κάτι που θα χάριζε σίγουρα κάτι παραπάνω στα χιλιόμετρα και τείνει να γίνει κανόνας για την κατηγορία. Όμως, ένας… τριψήφιος αριθμός αυτονομίας για ένα κατά κόρον αστικό όχημα μόνο μειονέκτημα δεν χαρακτηρίζεται.

Οι αναρτήσεις του μοντέλου αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS συνδέει την μανέτα του πίσω φρένου, με το 1 από τα 3 έμβολα της εμπρός δαγκάνας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.