Ο κύριος Oliver, CEO της Royal Alloy, μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και έλυσε όλες μας τις απορίες σχετικά με τη Βρετανική μάρκα.

Το περίπτερο της Royal Alloy στην EICMA

Μπορεί αυτό το πλήρως εξοπλισμένο GP 125 να μην ήταν σε περίοπτη θέση, αλλά αναμφίβολα έκλεβε την παράσταση.

Μπορεί αυτό το πλήρως εξοπλισμένο GP 125 να μην ήταν σε περίοπτη θέση, αλλά αναμφίβολα έκλεβε την παράσταση.

Μπορεί αυτό το πλήρως εξοπλισμένο GP 125 να μην ήταν σε περίοπτη θέση, αλλά αναμφίβολα έκλεβε την παράσταση.

EICMA 2019: Συνέντευξη με τον CEO της Royal Alloy, Steve Oliver

Μάθε τα πάντα για την Royal Alloy δια στόματος του CEO της εταιρείας, Steve Oliver.

Η Royal Alloy άνοιξε πρόσφατα τα φτερά της στην Ελλάδα και οι πρώτες δοκιμές των μοντέλων της Βρετανικής εταιρείας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις. Θέλοντας να μάθουμε περισσότερα ζητήσαμε τη βοήθεια του κυρίου Σταύρου Φαλτσέτα, επικεφαλής της Buggy Motors, της εταιρείας που αντιπροσωπεύει την Royal Alloy στην Ελλάδα και βρεθήκαμε στο περίπτερό της Royal Alloy στην EICMA για να συνομιλήσαμε με τον CEO της εταιρείας, Steve Oliver.

Ας δούμε τι μας είπε: 
  • Η Royal Alloy δείχνει να επενδύει σε αναβάτες κάθε ηλικίας δίνοντας μεγάλη έμφαση σε εμφάνιση και τιμή. Πείτε μας λίγα λόγια για το πώς ξεκίνησε η Royal Alloy και ποιοι είναι η στόχοι της.
Η Royal Alloy είναι μια Βρετανική εταιρεία που ανήκει στην RA Engineering Limited, που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 2014 με κατοχυρωμένες πατέντες και σχέδια. Από το ξεκίνημα στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια γκάμα από scooter με αυθεντική κλασική εμφάνιση, ανταγωνιστικούς κινητήρες, σώμα εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ατσάλι και φυσικά υψηλής ποιότητας. Στόχος μας είναι να κυριαρχήσουμε στην αγορά των scooter με ρετρό εμφάνιση και στη συνέχεια να επεκταθούμε σε άλλες κατηγορίες scooter.
 
  • Εμφάνιση που θυμίζει χειροποίητη κατασκευή, ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, εντυπωσιακά χρώματα. Ένας συνδυασμός που συνήθως κερδίζει τις «καρδιές» των αναβατών. Ποιο είναι το επόμενο στοιχείο που θέλετε να προσθέσετε στα scooter της εταιρείας;
Εδώ θα χρειαστώ τι βοήθειά σας για να προφέρω σωστά το όνομα του διάσημου σεφ σας, του Ακη Πετρετζίκη. Αν ρωτούσατε τον Ακη ποιο θα είναι το επόμενο βασικό συστατικό στο μενού του, τι θα σας έλεγε; Το φαγητό αποτελείται από πολλά συστατικά, αν ένα από αυτό δεν είναι καλό, όλη η συνταγή καταστρέφεται. Το ίδιο συμβαίνει και με τα scooter. Οπότε κι εμείς δίνουμε έμφαση σε κάθε στοιχείο, σε κάθε συστατικό ξεχωριστά για να σιγουρευτούμε ότι είναι τέλειο.
 
  • Παρά τα διακριτικά RA στους κινητήρες, αυτοί προέρχονται από τη Sym και την Piaggio, με αποτέλεσμα τα Royal Alloy να διεκδικούν πιο εύκολα το μερίδιο τους στην ελληνική αγορά, καθώς οι 2 εταιρείες έχουν τα περισσότερα Best Sellers scooter στη χώρα μας. Σκοπεύετε να συνεχίσετε με αυτές τις εταιρείες και αυτά τα μηχανικά σύνολα ή σχεδιάζετε κάποια αλλαγή;
Γιατί να αλλάξεις μια επιτυχημένη συνταγή; Οι κινητήρες αυτοί είναι άμεσα αναγνωρίσιμοι, αξιόπιστοι και τελευταίας τεχνολογίας. Είναι πραγματικά καλοί και θα διατηρήσουμε αυτές τις συνεργασίες.
 
  • H Royal Alloy έχει πετύχει μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα ένα πολύ μεγάλο νούμερο πωλήσεων παγκοσμίως για τα δεδομένα της κατηγορίας.  Ποια τα σχέδιά σας συγκεκριμένα για τις Ευρωπαϊκές χώρες επόμενα χρόνια;
Μπορεί η Ευρώπη να είναι μια σχετικά μικρή αγορά, αλλά είναι πολύ σημαντική γιατί είναι το «παράθυρο» προς τον υπόλοιπο κόσμο και θέλουμε να επεκταθούμε σε αυτή. Αυτή τη στιγμή πηγαίνουμε πολύ καλά στις αγορές της Ασίας και δημιουργήσαμε δεύτερο εργοστάσιο στην Ταϋλάνδη για να καλύψουμε την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση. Η Ευρώπη όμως παραμένει πολύ σημαντική και δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτή, ενώ θέλουμε να στοχεύσουμε τη νέα γενιά που αναζητά κάτι «cool» και μοδάτο.
 
  • Oι δοκιμές που έκανε το Moto Τρίτη στα Royal Alloy GP 125 και GP 200S έδειξαν scooters υψηλού επίπεδου, ικανά και ευέλικτα με μοναδικά στοιχεία όπως η μεταλλική κατασκευή, η εμπρός ανάρτηση και το ιδιαίτερο φινίρισμα. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό τους είναι η ανταγωνιστική τιμή στην κατηγορία τους. Τι να περιμένουν οι αναβάτες από την εταιρεία σας;
Θέλουμε πραγματικά να γίνουμε οι κυρίαρχοι στην κατηγορία των ρετρό scooter, αλλά για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να διατηρήσουμε την υψηλή ποιότητα, να υιοθετήσουμε τις νέες τεχνολογίες και να προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία. Για το λόγο αυτό έχουμε αυτή τη στιγμή τρία διαφορετικά μοντέλα με κινητήρες από 50 μέχρι 300 κυβικά εκατοστά. Το πολυαναμενόμενο GP300 θα ενσωματώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα scooter μας και θα είναι μια ναυαρχίδα υψηλών επιδόσεων με ταξιδιωτικές δυνατότητες.
 
  • Θα δούμε μοντέλα άνω των 300 κυβικών;
Δεν θα έλεγα «όχι», αλλά προσωπικά δεν θεωρώ ότι κινητήρες με περισσότερα από 300 κυβικά εκατοστά είναι απαραίτητοι για scooter με μικρούς τροχούς

Ακολουθεί το βίντεο της συνέντευξης: