Δοκιμή μεταχειρισμένου: Piaggio Beverly 300

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Piaggio Beverly 300

Ξεχωρίζει για το στυλ και τον αέρα πολυτέλειας που αποπνέει, ενώ είναι και εξαιρετικά ολοκληρωμένο στο δρόμο. Δεν είναι τυχαίο που το Piaggio Beverly βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του Έλληνα αναβάτη, εδώ και πολύ καιρό.

Tο Piaggio Beverly κυκλοφορεί από το 2001, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου. Χάρη στην εξαιρετική ευελιξία, την αξιοπιστία και την ασφάλειά του, έφερε την επανάσταση στην αγορά και γρήγορα έγινε ο απόλυτος κυρίαρχος στις καρδιές όλων όσων αναζητούν σχεδίαση που ξεχωρίζει, άνεση και επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σχεδίαση
Εμφανισιακά, το Beverly  αποπνέει έναν αέρα φινέτσας και πολυτέλειας, ενώ η «made in Italy» ταυτότητά του είναι προφανής. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από τις έντονες καμπύλες, τις προσεγμένες διχρωμίες και τις όμορφες ματ μεταλλικές λεπτομέρειες, σε σημεία όπως ο πίνακας οργάνων και το μπροστινό κεντρικό φιλέτο. Ποιοτικά, το scooter παρουσιάζει μια εξαιρετική εικόνα, αντίστοιχη του «image» που προβάλλει. Μόνη πολύ μικρή παραφωνία, το κουμπί και η λυχνία του ASR στο κέντρο του τιμονιού, τα οποία εμφανίζονται ελαφρώς υποδεέστερα των περιστάσεων. 

Εργονομία
Ο αναβάτης απολαμβάνει μια άνετη θέση οδήγησης, η οποία δεν θα τον κουράσει σε καμία περίπτωση. Τα χέρια και τα πόδια του έχουν φυσική τοποθέτηση στο τιμόνι και την ποδιά, ενώ η εκπληκτική σέλα-θρόνος προσφέρει ένα κάθισμα για...σεμινάριο. Πολύ ευχάριστη είναι η στήριξη στη μέση, η οποία παρέχεται από το «σκαλοπάτι» μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το αφρώδες του γεμίσματος είναι όσο πυκνό και σκληρό πρέπει, για πολύωρη παραμονή στο δίκυκλο. Στα ίδια επίπεδα κορυφής κυμαίνεται και η άνεση του συνεπιβάτη, ο οποίος θα μπορεί να ακολουθήσει και σε πιο μακρινές διαδρομές. Ο χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει είτε δύο jet κράνη, είτε ένα full-face κράνος και διάφορα αντικείμενα. Το εμπρός ντουλαπάκι φέρει 3 χώρους αποθήκευσης, από τους οποίους ο ένας πάνω στην πόρτα του, ενώ στο δεξιό τμήμα θα συναντήσετε την θύρα παροχής ρεύματος USB. Στις ίδιες πολυτελείς γραμμές με το scooter τα ευανάγνωστα και πληρέστατα όργανα, με μπλε φωτισμό το βράδυ.

Κινητήρας - Περιφερειακά
Η μονοκύλινδρη 4-βάλβιδη μονάδα των 278 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό είναι πλήρως συμβατή με τις προδιαγραφές Euro 4., μέσω αλλαγών σε καταλύτη και σιγαστήρα και αναβάθμισης στον χάρτη τροφοδοσίας-ανάφλεξης. Η απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 21 ίππους και στα 2,3 kgm ροπής, με τιμή κατανάλωση  3,9 λίτρα στα 100 χμ, σε μικτό κύκλο,  τιμή απολύτως αποδεκτή και ικανοποιητική, βάσει των επιδόσεών του και του μέσου όρου της κατηγορίας. Το πλαίσιο του Beverly είναι τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς από ατσάλι. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πιρούνι 35 χιλιοστών εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε 4 επίπεδα προφόρτισης. Στα φρένα, φέρει εμπρός και πίσω δίσκους 300 και 240 χιλιοστών αντίστοιχα, που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Το προηγμένο σύστημα ABS/ASR περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, έτοιμο να επέμβει σε κάθε τύπο οδοστρώματος. 
 
Στο δρόμο
Η απόδοση του κινητήρα είναι εντελώς γραμμική, χωρίς κανένα ξέσπασμα αλλά ούτε και αίσθηση «εγκατάλειψης» προς το άνω όριο των στροφών. Η ποιότητα κύλισης του scooter κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το μοντέλο «ρολάρει» στον δρόμο με τρόπο εξαιρετικά ομαλό, στοιχείο που τονίζει τον luxury χαρακτήρα του. Ο αναβάτης απολαμβάνει μια αίσθηση σταθερότητας και ακρίβειας, στοιχείο που σαφώς ενισχύεται και από τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών. Το Beverly είναι πολύ εύκολο στον έλεγχό του και αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο μέσα στην κίνηση, την οποία θα φιλτράρετε απροβλημάτιστα. Σε πιο σβέλτη οδήγηση, η σταθερότητα παραμένει στο ακέραιο και θα σας δώσει εμπιστοσύνη για πιο έντονους χειρισμούς και μεγαλύτερες κλίσεις, χωρίς να εμφανιστούν ταλαντώσεις και ασάφειες-φυσικά όσο παραμένετε στα όρια ενός...αστικού οχήματος! 

Συμπέρασμα
Το Beverly 300 είναι ένα scooter που επιτελεί και με το παραπάνω τον ρόλο της αστικής και περιαστικής μετακίνησης, προσφέροντας ότι μπορεί να ζητήσει ο αναβάτης στις σωστές αναλογίες. Αποτελεί  μια πολύ καλή επιλογή, ενώ η υψηλή μεταπωλητική του αξία - 3.200 ευρώ για μεταχειρισμένο μοντέλο του 2018 –δικαιολογείται από τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, δεν είναι τυχαίο που το Piaggio Beverly 300 βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των αναβατών επί πολλά συναπτά έτη. 

Κρατάει ψηλά την τιμή του ως μεταχειρισμένο
Έχει ABS και ASR (αντισπίν) 
Δεν είναι δυνατό όμως καίει πολύ λίγα  
Του 2018 ακόμα κάνουν κοντά στα 3.200
Μεταχειρισμένο Beverly ή καινούριο με 1.800¤ διαφορά;