Συμπεριφέρεται τόσο καλά σε δρόμο με στροφές, που συγκρίνεται εύκολα με supersport μοντέλα.

    Οδηγώντας: Η ουσία της Sport Οδήγησης

    Η Street triple ούτως η άλλως φημίζεται για την οδική συμπεριφορά της, οπότε ανεβαίνοντας πάνω στην RS οι προσδοκίες που είχα ήταν κάτι παραπάνω από υψηλές. Με τον εθιστικό ήχο από την extra εξάτμιση της Arrow να σου φτιάχνει τη διάθεση σε κάθε γκαζιά, χωρίς να είναι ενοχλητικός για τα αυτιά σου και τους γείτονες, δεν χρειάζονται πολλά μέτρα για να αισθανθείς την γλυκιά λειτουργία (ακόμα και στο Track mode) και την προθυμία του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές. Μέσα στην πόλη θα κινηθείς άνετα χωρίς να τον ¨ξεζουμίζεις¨, ενώ η ευελιξία της μοτοσυκλέτας προσφέρει ένα ιδανικό σύνολο ακόμα και για καθημερινή μετακίνηση. Το κόψιμο του τιμονιού επαρκεί για κάθε είδους μανούβρες και το μόνο που ίσως προβληματίσει στην κίνηση είναι οι καθρέπτες που βρίσκονται στα άκρα του, κοντά στους αντίστοιχους των αυτοκινήτων. Οι λακκούβες φιλτράρονται ιδανικά από τις αναρτήσεις που έχουν προοδευτική λειτουργία, δείχνοντας την ποιότητά τους ακόμα και όταν κινείσαι με μικρές ταχύτητες στους περιβόητους ελληνικούς δρόμους. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες όπως στον αυτοκινητόδρομο, είναι σταθερή ακόμα και στην τελική της (240+ χλμ/ώρα στο κοντέρ), οπότε μπορείς να ταξιδέψεις άνετα αν εξαιρέσεις τον αέρα που έχει ως εχθρό κάθε γυμνή μοτοσυκλέτα. 

    Ανοίγοντας το γκάζι δεν θα σουζάρει ποτέ χωρίς να το επιδιώξεις αφού οι 123 ίπποι έρχονται γραμμικά, με ¨γεμάτη¨ λειτουργία μέχρι την κόκκινη περιοχή των στροφών, κάνοντας το (αποτελεσματικό) traction control να φαίνεται περιττό σε αναβάτες με εμπειρία. Η λέξη StreetFighter ίσως αδικεί τη μοτοσυκλέτα, καθώς είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχει κατασκευαστεί μόνο για σούζες ή κόντρες στις ευθείες. Τα δέκατα που κερδίζεις από το Shifter στις αλλαγές ταχυτήτων, σίγουρα θα τα εκτιμήσεις περισσότερο στην πίστα, αφού η κοφτερή συμπεριφορά της RS θυμίζει supersport κατασκευές.  Έτσι, δεν χρειάστηκε παραπάνω από μισό λεπτό για να αποφασίσω ότι θα χρησιμοποιήσω δερμάτινη φόρμα τη μέρα της φωτογράφησης, αφού μόνο έτσι θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες της. Όταν λοιπόν βρεθείς σε δρόμο με στροφές και καλή άσφαλτο, έχεις ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι για να ευχαριστηθείς οδήγηση σε οποιονδήποτε ρυθμό και αν κινείσαι. Σημαδεύεις την είσοδο, πλαγιάζει με ακρίβεια χωρίς ίχνος δισταγμού και παραμένει σταθερή σε όλη τη διάρκεια της στροφής, παρέχοντας κατάλληλη πληροφόρηση και τεράστια περιθώρια πρόσφυσης από τα ελαστικά της Pirelli. Στις εξόδους ο τρικύλινδρος επιταχύνει δυνατά χωρίς να σου ¨μακραίνει¨ τα χέρια με τεράστια νούμερα ανεκμετάλλευτης ιπποδύναμης, με αποτέλεσμα να  πηγαίνεις γρήγορα χωρίς να κουράζεσαι. Ακόμα και όταν νιώθεις ότι πιέζεις, η RS πάντα θα έχει κάτι παραπάνω να σου δώσει ειδικά στα φρένα, τα οποία είναι πραγματικά ακούραστα, με τρομερή αίσθηση και δύναμη που κάνει πολλά superbike να ντρέπονται. Το ABS δεν ενεργοποιείται χωρίς λόγο, ενώ αν το απενεργοποιήσεις τα endo έρχονται εύκολα, ακόμα και με ένα δάκτυλο στη ρυθμιζόμενη μανέτα.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ