123 ίπποι με γραμμική απόδοση, ροπή και ήχο που σου φτιάχνει τη διάθεση.

    Κινητήρας: Από τον δρόμο στη Moto 2

    Τη βάση του κινητήρα αποτέλεσε ο επιτυχημένος τρικύλινδρος εν σειρά της Daytona 675 που πλέον αγγίζει τα 765 κυβικά με σκοπό την αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών, παρά την τήρηση των αυστηρών προδιαγραφών Euro 4. Με περισσότερες από 80 αλλαγές, όπως νέος στρόφαλος, πιστόνια, επίστρωση nicasil στους κυλίνδρους, νέα σχεδίαση φιλτροκουτιού και εξάτμισης, ο νέος κινητήρας στην έκδοση RS αποδίδει 123 ίππους στις 11.700 σ.α.λ και 7,9 κιλά ροπής στις 10.800 σ.α.λ. Νούμερα αυξημένα κατά 16 % και 13% αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ικανά να προσφέρουν επιδόσεις αντάξιες μιας sport μοτοσυκλέτας. Έτσι, μόνο τυχαίο δεν είναι ότι ο νέος κινητήρας της Triumph από το 2019 και για τρία τουλάχιστον χρόνια θα τροφοδοτεί τις μοτοσυκλέτες της Moto 2, αντικαθιστώντας τον 4κύλινδρο 600άρη της Honda. 

    Με 5 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης (Rain, Road, Sport, Track και έναν επιπλέον που ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη), σίγουρα θα βρεις τον τρόπο απόδοσης και απόκρισης που ταιριάζει στην οδήγησή σου. Για να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι επιδόσεις του κινητήρα, η RS εφοδιάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που πλέον έχει κοντύτερη 1η και 2η σχέση, quickshifter για αστραπιαία ανεβάσματα, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης αποτρέποντας τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, χαρίζοντας ταυτόχρονα ελαφριά αίσθηση στην αριστερή μανέτα και traction control με δυνατότητες παραμετροποίησης και απενεργοποίησης. Αν και όπως θα καταλάβεις παρακάτω όταν την οδηγείς μόνο την βενζίνη δεν σκέφτεσαι, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια για την κατηγορία, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής είδαμε 6,5 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, τιμή που σίγουρα μπορεί να πέσει με πιο συντηρητική οδήγηση…

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ