Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας είναι το ατού στο δρόμο, για το Agility 150+, με τα εξαιρετικά φρένα του να είναι το κερασάκι στην τούρτα.

    Οδηγώντας: Δεν παίζεται εντός πόλης!

    Το Agility ήταν ανέκαθεν εξαιρετικό στον αστικό του ρόλο και η τελευταία του γενιά δεν αλλάζει στο σημείο αυτό. Ακόμα και στην χειρότερη μέρα στην πόλη, η τάχιστη άφιξη από το ένα σημείο στο άλλο είναι εγγυημένη! Στην εκκίνηση, η μετάδοση έχει γρήγορη απόκριση κρατώντας τις στροφές του μοτέρ χαμηλά. Έπειτα, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν και η μετάδοση ακολουθεί κατά γράμμα τις εντολές του αναβάτη στο γκάζι. Η σταδιακή επιτάχυνση έρχεται με ομαλότητα, ενώ η έντονη, με άμεση απόκριση από κινητήρα και μετάδοση που «κατεβάζουν» όλη την ισχύ στον τροχό. Ο κινητήρας, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, δεν είναι από τους δυνατότερους της κατηγορίας αλλά η συνεργασία του με την μετάδοση του εξασφαλίζει την λειτουργία που χρειάζεται. 

    Στην πόλη, η διαθέσιμη δύναμη είναι αρκετή και με το παραπάνω, ενώ το στοιχείο στο οποίο το Agility αριστεύει είναι η...ευελιξία του. Με τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών να συμβάλλει αποφασιστικά στην αίσθηση σταθερότητας, το Agility είναι ικανό να διαπεράσει πολύ πυκνό μποτιλιάρισμα και να κάνει επιτόπιες μανούβρες σαν να ήταν...νερό και όxι scooter, εμπνέοντας ταυτόχρονα μεγάλες δόσεις ασφάλειας. Ακόμα και σε πιο επιθετικούς χειρισμούς, η σταθερότητα παραμένει στο ακέραιο. Τα φρένα συμπληρώνουν αυτή την πολύ καλή εικόνα: Σε καλή άσφαλτο, οι δύο δίσκοι σε αφήνουν πραγματικά με το στόμα ανοιχτό, με την ισχύ τους και την αίσθησή τους. Σε γλιστερό οδόστρωμα, το ABS δηλώνει το «παρών» όταν και όπως πρέπει, οδηγώντας τον αναβάτη να μην φοβάται να τα...«τσαρουχώσει», που λέμε, σε περίπτωση ανάγκης. 

    Στον τομέα των αναρτήσεων, πιρούνι και αμορτισέρ είναι μάλλον σκληρά, μια ρύθμιση που δικαιολογείται για την εξασφάλιση σταθερότητας. Αν και σε έντονες κακοτεχνίες ο αναβάτης θα αισθανθεί τους κραδασμούς, στις περισσότερες περιπτώσεις οι αναρτήσεις  αποσβαίνουν καλά τις οδικές ανωμαλίες. Πρέπει να πούμε ότι ο 16άρης εμπρός τροχός συμβάλλει επιδιορθωτικά εδώ, μειώνοντας την «νευρικότητα» που άλλα μοντέλα με μικρότερους τροχούς, παρουσιάζουν σε τέτοιες συνθήκες, ενώ όσο το οδόστρωμα παραμένει ομαλό, η αίσθηση της κύλισης είναι σε υψηλά επίπεδα. 

    Στην εθνική ή πέριξ της πόλης, το Agility μπορεί να μετακινηθεί με ταχύτητες της τάξης των 80-90 χιλιομέτρων την ώρα, αφού η τελική του ανέρχεται στα 105. Είναι σαφές ότι το scooter«προτιμά» την μετακίνηση εντός των τειχών –για αυτό κατασκευάστηκε, άλλωστε, άν όμως το κινήσετε και έξω από αυτήν, θα απολαύσετε την χαρακτηριστική του σταθερότητα και την αίσθηση του μεγαλύτερου τροχού εμπρός, η οποία θα παραμείνει παρούσα.

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400