Ευανάγνωστος και πλήρης των βασικών ενδείξεων, ο πίνακας οργάνων.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα: Το «άγιο» ABS

    Πάνε πλέον, σχεδόν 30 χρόνια από τις πρώτες εμφανίσεις του ABS σε δίκυκλα: Από την εποχή που το σύστημα δεν απέδιδε τα προσδοκώμενα και σπίλωσε την φήμη του στους απανταχού... «γνώστες», φτάσαμε στο σήμερα που τα ABS πραγματικά...κάνουν θαύματα και ειδικά, σε ένα κάκιστο οδικό δίκτυο σαν το δικό μας. Στην περίπτωση του Agility 150, η προσθήκη του στο scooter είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή σε αυτό, αναβαθμίζοντας σε τεράστιο βαθμό τα φρένα. Το ABS που το Agility φέρει είναι δύο καναλιών και προέρχεται από την Bosch, ενώ το σύστημα φρένων αποτελείται από δύο δίσκους με διπίστονη δαγκάνα, εμπρός και πίσω. 

    Στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις, οι λύσεις είναι οι δοκιμασμένες που συναντάμε στα περισσότερα scooters αυτής της κατηγορίας: Μιλάμε λοιπόν για ένα ατσάλινο σωληνωτό, μονής ραχοκοκαλιάς πλαίσιο, πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω. Τα αμορτισέρ αυτά ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση, επιτρέποντας στον αναβάτη να φέρει στα μέτρα του τη συμπεριφορά τους, ανάλογα με το φορτίο του scooter. 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400