Η θέση οδήγησης φέρνει αγκώνες και γόνατα σε φυσιολογικές γωνίες.

Στρίψτο και θα γουστάρεις! Εκπλήσσει ευχάριστα το λιονταράκι στον κορδελιαστό επαρχιακό.

Οδηγώντας: Aξιο του ονόματός του

Το Leoncino είναι μια πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα που σε κερδίζει αμέσως με τη φιλικότητά της μόλις κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη η χαμηλή σέλα είναι πολύτιμος σύμμαχος, ενώ ο κινητήρας απλά υπακούει στις προσταγές και τις ορέξεις σου. Είτε θέλεις να κινηθείς χαλαρά και οικονομικά είτε να πετάγεσαι σβέλτα από φανάρι σε φανάρι, είναι έτοιμος και ικανός να ανταποκριθεί. Το μόνο που μπορεί να σε εγκλωβίσει κάποιες φορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι το φαρδύ τιμόνι με το μικρό κόψιμο. Οι αναρτήσεις του έχουν γενικά σκληρή λειτουργία, χωρίς όμως να ταλαιπωρούν τον αναβάτη όταν περνά πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου. Αντίθετα «διαβάζουν» αποτελεσματικά το οδόστρωμα και δίνουν μια αίσθηση στιβαρότητας κρατώντας ψηλά την ποιότητα κύλισης. 

Όταν αποφασίσεις να βγεις εκτός των τοιχών της πόλης και βρεθείς σε αυτοκινητόδρομο, είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να κάνεις τις παραχωρήσεις που θα έκανες με οποιαδήποτε γυμνή μοτοσυκλέτα, καθώς δεν υπάρχει ζελατίνα να σε προστατεύει από τον αέρα. Το «λιονταράκι» όμως, δείχνει τα δόντια του μόλις βρεθεί σε επαρχιακό οδικό δίκτυο. Είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση χάρη στην προσεκτικά μελετημένη γεωμετρία του και το φαρδύ τιμόνι που προσφέρει πολύ καλό μοχλό. Τα ελαστικά της Pirelli εμπνέουν εμπιστοσύνη και προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ ο αναβάτης δεν χορταίνει να ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα. Η συμπεριφορά των αναρτήσεων υπό αυτές τις συνθήκες αποδεικνύεται ευχάριστα σπορ, αφού δεν επιτρέπουν περιττές πλεύσεις.  Αν το παρακάνεις, τα φρένα δηλώνουν βροντερό «παρών» έχοντας πολύ δύναμη και ικανοποιητικό αρχικό δάγκωμα, ενώ προσφέρουν πολύ καλή πληροφόρηση και ο αναβάτης πρέπει να προσπαθήσει αρκετά και σε γλιστερή άσφαλτο, προκειμένου να κάνει το ABS να επέμβει. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ένα νούμερο το οποίο κρίνεται λογικό και έχει περιθώριο να μειωθεί με λίγο πιο συντηρητική οδήγηση.  

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.