Η βάση της πινακίδας στηρίζεται στο ψαλίδι κρατώντας “καθαρή” την ουρά.

Διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών και εντυπωσιακό 50άρι πιρούνι.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Κανένας συμβιβασμός

Η Benelli συνηθίζει να εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες της με εντυπωσιακά περιφερειακά και το Leoncino ευτυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι φτιαγμένο γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο συνεργάζεται με ένα επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και δίνει διαδρομή 125 χιλιοστά. Το ψαλίδι του είναι επίσης χωροδικτύωμα και φιλοξενεί το αμορτισέρ, το οποίο είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, δίνει διαδρομή 128 χιλιοστά και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς, αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου εξωτερικά, χωρίς να απαιτούνται εργαλεία. Εκπτώσεις δεν έγιναν ούτε στον τομέα των φρένων, αφού την επιβράδυνση του Leoncino έχουν αναλάβει δυο δίσκοι 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μάλιστα μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα από ένα κουμπί στα αριστερά του τιμονιού. Η μοτοσυκλέτα πατάει σε πολυάκτινες αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών, που φορούν τα πολύ ποιοτικά ελαστικά Angel της Pirelli σε διάσταση 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 207 κιλά πλήρες υγρών.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.