Ακριβώς στα όρια του διπλώματος Α2 η ιπποδύναμη του κινητήρα.

    Κινητήρας: Η απόλαυση που αξίζεις

    Το σύνολο που κινεί το Leoncino δεν μας είναι άγνωστο καθώς, η πρώτη επαφή μας μαζί του είχε γίνει με το TRK 502. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο εν σειρά, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 499,6 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 47,6 ίππους (ακριβώς στο όριο του διπλώματος Α2) στις 8.000 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω υγρού πολύδισκου συμπλέκτη. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι σχετικά κοντή και αυτό σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινητήρα κάνει το Leoncino να επιταχύνει δυνατά με κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση. Κάποιοι κραδασμοί που εμφανίζονται στα μαρσπιέ λίγο μετά τις 4.000 σ.α.λ., όχι μόνο δεν γίνονται ενοχλητικοί, αλλά αντίθετα προσδίδουν χαρακτήρα. Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι άλλο από τον γεμάτο και μπάσο ήχο που απελευθερώνει το όμορφο τελικό της εξάτμισης. Σε κάνει να θέλεις να ανοίγεις γενναία το γκάζι για να το ακούς με κάθε ευκαιρία, ενώ στο κλείσιμο σε «επιβραβεύει» με σκασίματα. Αν ο αναβάτης αποφασίσει να ανακαλύψει την τελική ταχύτητα του Leoncinο, θα δει ότι αυτή είναι τα 180 χιλιόμετρα. 

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.