Ο Δημήτρης Καρακώστας, επί το έργον.

Ο Λευτέρης Πίππος με την ομάδα του.

Διαλύθηκαν τα ρεκόρ!

Ταχύτητα, θέαμα και νέα ρεκόρ σημειώθηκαν στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, που διεξήχθη στην πίστα των Σερρών το Σαββατοκύριακο, με τους Έλληνες αναβάτες να δείχνουν την δυναμική τους με έμφαση.

Στο Βαλκανικό πρωτάθλημα που έγινε στην πίστα των Σερρών, το Σαββατοκύριακο 23-24 Μαρτίου, έμελλε να δούμε την συντριβή δύο ρεκόρ χρόνων στην πίστα αλλά και την εξαιρετική απόδοση των «δικών μας» Δημήτρη Καρακώστα και Λευτέρη Πίππου και όχι μόνο.

Ο Δημήτρης Καρακώστας, ο 19χρονος αναβάτης με το απίστευτο ταλέντο και την ταχύτητα που ζαλίζει, εντυπωσίασε στην κατηγορία Supersport κάνοντας μια 2η και μια 1η θέση, στους αγώνες Σαββάτου και Κυριακής. Ο ταλαντούχος Δημήτρης κατάφερε ωστόσο να κάνει νέο βαλκανικό και πανελλήνιο ρεκόρ της κατηγορίας, με χρόνο 1.19.975! Του ειχόμαστε πραγματικά τα καλύτερα, τόσο σε διεθνές όσο και σε ελληνικό επίπεδο.

Στα superbikes δεν γίνεται φυσικά να μην αναφερθούμε στον Angel Karanyotov, τον Βούλγαρο αναβάτη ο οποίος με Ducati Panigale V4R έκανε νέο «απόλυτο» ρεκόρ γύρου στις Σέρρες σημειώνοντας το 1.17.614, ενώ κέρδισε τους αγώνες Σαββάτου και Κυριακής. Πίσω του, τερμάτισε ο Martin Choy, ενώ ηρωικά οδήγησε ο δικός μας Λευτέρης Πίππος, κάνοντας μια 3η θέση το Σάββατο, σημειώνοντας όμως πτώση την Κυριακή προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στην τρομερή πίεση των αντιπάλων του. Ο Λευτέρης, παρά το ότι έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στην έξοδο της Κ16, ευτυχώς δεν τραυματίστηκε.

Στην κατηγορία SSP300, για άλλη μια φορά έγραψε ο Χρήστος Παπανικολάου, ένας αναβάτης που μας έχει εντυπωσιάσει ήδη από το ΠΠΤ του 2018 και φαίνεται να είναι κλάσεις ανώτερος από τους ανταγωνιστές του! Ο Χρήστος πήρε την νίκη και τις δύο ημέρες με διαφορά 50 και 50 δευτερολέπτων (!) από τους συναθλητές του, ενώ κατάφερε να κατεβάσει το χρονόμετρο μέχρι και το 1.27.726 το Σάββατο. 

Κατά τα άλλα, για τις ελληνικές συμμετοχές, αξίζει να αναφερθούμε στον Γιώργο Μαρκεσίνη, που τερμάτισε εντός δεκάδας και στις δύο ημέρες, αλλά και στις συμμετοχές της ομάδας Wolf-Racing του Γιώργου Παρασκευά. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι παρά το γεγονός ότι έπεσε το «απόλυτο» ρεκόρ γύρου στην πίστα, το ρεκόρ σε αγώνα παραμένει σε ελληνικά χέρια, και πιο συγκεκριμένα στην YZF-R1 της ομάδας Wolf-Racing με 1.18.330.

Και μέσα σε όλα αυτά είναι πασίγνωστο, ότι οι συνθήκες στα οικονομικά αλλά και στις υποδομές, όσον αφορά τους Έλληνες αθλητές, κάθε άλλο παρά ιδανικές είναι, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στα κατορθώματά τους και στα επιτεύγματα τους, απέναντι σε έναν πολύ ισχυρό ανταγωνισμό από το εξωτερικό! 

Όλοι οι συμετέχοντες μίλησαν για ένα γεγονός με εξαιρετική διεξαγωγή, πολύ καλή οργάνωση και πειθαρχημένους, ευγενικούς αθλητές που έκαναν ευγενή άμιλλα και συναγωνισμό. Μακάρι αυτές οι εικόνες να γίνουν και ο κανόνας, στις δικές μας εθνικές διοργανώσεις.