Daytona Maverick: Ο νέος «παίκτης» στα 500 κυβικά

Ασφαλές με υψηλής ποιότητας εξοπλισμό, αξιόπιστο με 4 χρόνια εγγύηση και ευκολοδήγητο με διασκεδαστικό χαρακτήρα, το Maverick 500 είναι ο λόγος για να λατρέψεις τις ασφάλτινες και off road αποδράσεις.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

To Daytona Maverick 500 αποτελεί την είσοδο της εταιρείας σε μια από τις ισχυρότερες και ανταγωνιστικότερες κατηγορίες της αγοράς, των Adventure μοντέλων που οδηγούνται με Α2 δίπλωμα. Πηγή ισχύος του Maverick 500 αποτελεί ένας δικύλινδρος κινητήρας των 500 κυβικών της Loncin, που έχει ισχύ 46 ίππων και ροπή 4,1 kgm.  Η τροφοδοσία του Maverick 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα.
 


Οι τροχοί του μοντέλου είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, και μπορούν να φιλοξενήσουν ελαστικά tubeless. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Tourance, που υπόσχονται ικανότητες 70%/30% εντός και εκτός δρόμου αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις παρέχονται από την Kayaba: Το εμπρός πιρούνι είναι USD διαμέτρου 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ συνεργάζεται με μοχλικό. Το πλαίσιο του MAVERICK 500 είναι τύπου «διαμάντι» και αγκαλιάζει τον κινητήρα, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες σε απόσβεση και προφόρτιση. Στα φρένα, το Maverick 500 φέρει δαγκάνες της Nissin, με δίσκους 300 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα ABS του μοντέλου είναι δύο καναλιών, με δυνατότητα επιλογής ρυθμίσεων από 3 διαφορετικούς χάρτες. 



Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED, με ένταση «2,5 φορές μεγαλύτερη» από τα καθιερωμένα standards, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται από την εταιρεία, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχουν και φώτα ημέρας DRL. Το όργανο του Maverick 500 θα είναι διπλού τύπου, συνδυάζοντας την αναλογική ένδειξη στροφομέτρου με μια ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη LCD για τις υπόλοιπες ενδείξεις. Η ζελατίνα του μοντέλου είναι ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις, ενώ το Maverick 500 φέρει επίσης πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, χούφτες και διπλή παροχή ρεύματος στο εμπρός μέρος: Τόσο βύσμα 12 Volt, όσο και θύρα USB

Το Maverick 500 έρχεται με τιμή 5.990 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
 
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ
 
 

  • MICHALIS

    Συγνωμη δεν ειχε αρχικη τιμη 5890? Ακομα δεν αρχισε η πορεια της και τσιμπησε η τιμη της 100 ευρουλακια???? Θα κανει τα ιδια παιχνιδακια η αντιπροσωπεια με το Τ310 που το ξεκινησε στα 3.995 και το εφτασε στα 4495???? Με αυτα τα τερτιπια....η εμπορικη της πορεια ειναι καταδικασμενη απο τωρα!