Daytona Maverick: Με 6.495 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση

Daytona Maverick: Με 6.495 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση

Το Maverick 500 θα σε κάνει να λατρέψεις τις ασφάλτινες και off road αποδράσεις, ενώ με 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Η μάχη για τη δημοφιλή κατηγορία των οn-off στα 500 κυβικά καλά κρατεί, με τους ανταγωνιστές να κονταροχτυπιούνται «ρόδα-ρόδα» για τον βασιλιά της κατηγορίας. Τώρα μπήκε στη μάχη ακόμα ένας διεκδικητής, το Maverick 500, που εισάγεται κάτω από τη σημαία της Daytona και με τις δυνατότητες του και την εντυπωσιακή του προίκα έρχεται να διεκδικήσει την κορυφή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η γεμάτη αιχμηρές γωνίες και έντονες γραμμές σιλουέτα του, συνάδει με τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, ενώ το μπροστινό μέρος με το τονισμένο και προτεταμένο ρύγχος και το μοναδικό σχέδιο του προβολέα το κάνουν να ξεχωρίζει. Η «τουριστική» θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, η σέλα με το πλούσιο αφρώδες υλικό και η ρυθμιζόμενη σε δυο θέσεις ζελατίνα, κάνουν ξεκούραστα ακόμα και τα πολύωρα ταξίδια. Ο εξοπλισμός του Maverick 500 περιλαμβάνει ακόμα, ψηφιακή οθόνη LCD, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, χούφτες και διπλή παροχή ρεύματος στο εμπρός μέρος (12 Volt και θύρα USB).

O υγρόψυχτος 2κύλινδρος 8βαλβιδος κινητήρας των 471 κυβικών αποδίδει 46 ίππους και 4,1 χλγμ ροπής, ενώ συνεργάζεται με 6ταχυτητο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση. Στην τροφοδοσία συναντάμε το πρώτο δυνατό όνομα και συγκεκριμένα το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η μέση κατανάλωση του περιορίζεται στα 4,3 λτ/100 χλμ, που σε συνδυασμό με το 20λιτρο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία πάνω από 440 χιλιόμετρα. Το Maverick 500 μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα Α2, αφού η ιπποδύναμη του είναι ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο.

Οι τροχοί του είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, και μπορούν να φιλοξενήσουν ελαστικά tubeless. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Tourance, που υπόσχονται ικανότητες 70% / 30% εντός και εκτός δρόμου αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις παρέχονται από την Kayaba: Το εμπρός πιρούνι είναι USD διαμέτρου 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ συνεργάζεται με μοχλικό. Το πλαίσιο του Maverick 500 είναι τύπου «διαμάντι» και αγκαλιάζει τον κινητήρα, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες σε απόσβεση και προφόρτιση. Στα φρένα, το Maverick 500 φέρει δαγκάνες της Nissin, με δίσκους 300 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα ABS του μοντέλου είναι δύο καναλιών, με δυνατότητα επιλογής ρυθμίσεων από 3 διαφορετικούς χάρτες. 

 

Το Maverick 500 κοστίζει 6.495 ευρώ και συνοδεύεται από 4 χρόνια εγγύηση.

 

  • Από τα πιο προσιτά μεσαία adventure της αγοράς
  • Οδηγείται με Α2 δίπλωμα
  • Αναρτήσεις Kayaba, φρένα Nissin
  • Ακτινωτοί τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω

Είναι λέτε η πιο value for money επιλογή;